بررسی بازی Ghostrunner از دید سایت‌های معتبر دنیا

پاورتل/ به‌تازگی میانگین نمرات بازی Ghostrunner منتشر شده است و نقدها خبر از یک بازی هک‌ اند اسلش هیجان‌انگیز می‌دهند.
   
زمانی‌که بازی Ghostrunner معرفی شد، نوید یک بازی هک اند اسلش زیبا را می‌داد که از نظر گیم‌پلی و استفاده از المان‌های پارکور، تاحدی کاربران را یاد مجموعه Mirror’s Edge می‌انداخت. همچنین تابه‌امروز به دفعات مختلفی دموی بازی Ghostrunner در اختیار کاربران قرار گرفته است تا قبل از عرضه رسمی در تاریخ ۶ آبان ماه (۲۷ اکتبر) بتوانند اطلاعات مختلفی را از جهان بازی کسب کنند.

موردی که در نسخه دمو به‌خوبی خودنمایی می‌کرد، مجازاتی بود که بازیکن‌ها پس از اشتباه‌های خود در بازی دریافت می‌کردند. به‌عبارتی کوچک‌ترین اشتباه از سمت شما برابر با مرگ قهرمان داستان است و باید مجددا از آخرین چک پوینت بازی را ادامه دهید. ساختار بازی به‌گونه‌ای است که تنها با یک ضربه کشته خواهید شد. ازاین‌رو باید با دقت از مهارت‌های خود استفاده کنید تا بتوانید در گوست‌رانر زنده بمانید.

دیروز میانگین نمرات بازی Ghostrunner منتشر شد و شاهد عملکرد خوب این بازی هستیم. در ادامه می‌توانید نگاهی به نظرات برخی از منتقدان در ارتباط با Ghostrunner را در پاورتل مطالعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

Ghostrunner
سازنده: One More Level با همکاری Slipgate Ironworks
ناشر: ۵۰۵Games با همکاری All in Games
سبک: پلتفرمینگ
پلتفرم: کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

Ghostrunner برای آن دسته از کاربرانی ساخته شده که علاقه‌مند به تندترین چالش‌ها هستند. داستان بازی قابل قبول، جهان بازی زیبا و دیوانه‌وار دقیق است. بااین‌حال گوست‌رانر تجربه‌ی چالش‌برانگیزی از همان نقطه شروع تا پایان بازی است.

دیستراکتوید: ۸۵ از ۱۰۰

نمی‌توانستم جلوی این احساس خودم را بگیرم که در حال تجربه‌ی ترکیب Hotline Miami با Mirror’s Edge بودم؛ ترکیبی که نمی‌دانستم به این اندازه جای خالی آن در زندگی حس می‌شد.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

باتوجه‌به مهارت محور بودن و سرعت سرسام آور گیم‌پلی، Ghostrunner رویای اسپیدرانرها به حساب می‌آید. جدا از اطلاعات ذکر شده، این یک بازی اکشن بزرگ است که حسابی مخاطب را مجازات می‌کند، اما مجازات آن عادلانه است. شاید صدها بار در بازی بمیرید، اما چک پوینت‌های متعدد و اسپاون شدن بسیار سریع بازیکن، باعث شده تا این روند به یک اتفاق خسته کننده و طاقت‌فرسا تبدیل نشود. همچنین Ghostrunner دارای تنوع بسیار زیادی در دشمنان، مکانیسم‌های مختلف و حرکات مخصوصی است که شیوه‌های مبارزه‌ای مختلفی را در رویارویی با دشمنان در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این گفته بدین معنا است که گوست‌رانر در جریان تجربه‌ ۶ الی ۸ ساعته خود همیشه تازه و سرگرم کننده است.

ویندوز سنترال: ۷۰ از ۱۰۰

به‌لطف جلوه‌های بصری علمی تخیلی، ساندترک‌های عالی و گیم‌پلی سرعتی، Ghostrunner در اکثر لحظات مدت زمان هشت ساعته خود شما را هیجان‌زده می‌کند. البته زمانی‌که پلتفرمینگ بازی تمام و نبردها آغاز می‌شوند، گوست‌رانر با لغزش‌هایی مواجه می‌شود.

گیم‌اسپات: ۷۰ از ۱۰۰

وقتی گوست‌رانر دشمنان را قطعه قطعه می‌کند، به معنای واقعی کلمه این کار را انجام می‌دهد. دویدن روی دیوار، سلاخی کردن دشمنان و پلتفرمینگ بازی هیجان‌انگیز کار شده است. در قسمت‌های خوب بازی شما صرفا بیشتر محو این می‌شوید که دویدن روی دیوارها و سرعت بالای کاراکتر به چه‌اندازه لذت بخش است؛ اما همین موضوع به تنهایی کافی است که به شما انگیزه دهد تا مهارت خودتان را به عنوان یه نینجای پارکور بیشتر کنید. البته دراین‌میان لحظاتی است که شما را خسته خواهد کرد و خبر از اینکه حس خوشحالی داشته باشید نیست، اما زمانی‌که یکی از پلتفرمینگ‌ها و نبردها را با موفقیت پشت سر بگذارید، حس و حال خوبی را کسب می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *