بسته الحاقی جدید بازی Maneater

پاورتل/استودیوی سازنده‌ی بازی Maneater امروز نخستین اطلاعات را پیرامون بسته الحاقی جدید بازی Maneater تحت عنوان Truth Quest در دسترس قرار داد. این بسته قرار است در آینده‌ای نزدیک به دست هواداران برسد.

Maneater را باید عنوانی جذاب و متفاوت در سبک‌های اکشن و نقش‌آفرینی به حساب آورد که اواسط سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شد و اکنون هم طرفداران خاص خود را دارد. شاید این بازی در زمان انتشار مشکلاتی در خود داشت، اما تیم سازنده رفته رفته با عرضه‌ی چند به‌روزرسانی به رفع آن‌ها پرداخت. ضمنا تا به حال چند بسته الحاقی برای این اثر منتشر شده است که نباید از نقش آن‌ها در بهتر شدن بازی غافل شد. شما در بازی Maneater باید هدایت یک کوسه‌ی گرسنه را به دست گرفته و موجودات و انسان‌هایی که سر راهتان قرار دارند را ببلعید. وجود برخی چالش‌ها و معماها، بازی را جذاب‌تر هم کرده است. همچنین در جریان بازی می‌توانید کوسه‌ی خود را تغییر دهید. پس در صورتی که از علاقه‌مندان به این آثار هستید، Maneater را به هیچ وجه از دست ندهید. قابل ذکر است که استودیوی تریپ‌وایر اینتراکتیو (Tripwire Interactive) وظیفه‌ی ساخت و نشر آن را به عهده داشته است.

تیم سازنده‌ی بازی Maneater امروز اعلام کرد که طرفداران تا چند وقت دیگر می‌توانند به یک بسته الحاقی دیگر دسترسی داشته باشند که تغییراتی را در داستان آن اعمال می‌کند. متاسفانه هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی این بسته مشخص نیست، اما شایعاتی در خصوص انتشار آن در فصل تابستان در حال پخش شدن است. پس اگر از داستان این بازی خسته شده‌اید و می‌خواهید آن را با حال و هوایی تازه تجربه کنید، بسته‌ی Truth Quest گزینه‌ی ایده‌آلی برای شما خواهد بود. ضمنا به وسیله‌ی این بسته الحاقی قادر خواهید بود تا به تعداد زیادی از آیتم‌ها و معماهای تازه دسترسی داشته باشید و لذت ببرید.

به محض دریافت اخبار بیشتر در مورد Truth Quest، آن‌ها را به اطلاع شما خواهیم رساند. بازی Maneater در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *