بنچمارک LG Q92 با اسنپدراگون 765G لو رفت

پاورتل/ هفته گذشته خواندیم که ال جی Q92 با پشتیبانی از ۵G با Snapdragon 765G و ارزان تر از LG Velvet ارایه خواهد شد. امروز بنچمارک ال جی Q92 با اسنپدراگون ۷۶۵ جی لو رفته است. این دستگاه بدون شک یک دستگاه میان رده ۵G است که خب خیلی شاید اقتصادی نباشد و حدود رده قیمتی ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار برای آن پیش‌بینی می‌شود، البته این پیش بینی من است.

ال جی Q92 آماده سازی نهایی قبل از راه اندازی را تجربه می کند. در همین راستا تست سنتی Geekbench روی آن انجام شده است و این دستگاه به نمرات مشابه با Velvet 5G می رسد.

جای تعجب نیست زیرا هر دو تلفن از همان چیپست Snapdragon 765G (با نام “lito”) بهره می برند. این دستگاه خاص حاضر در تست دارای ۶ گیگابایت رم بود که با لیست موجود در کنسول Google Play مطابقت دارد.

همچنین این صفحه نمایش ۱۰۸۰p را نشان می دهد، تقریباً به اندازه نمایشگر ال جی ولوت که ۶.۸ اینچ بود. البته این می تواند به جای پانل OLED یک LCD باشد. فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی است و طبیعتا ممکن است گزینه های دیگری نیز وجود داشته باشد.

گوشی میان رده LG Q92 5G تنها یک دستاه از کل سری Q با ۱۳ دستگاه است. این نسخه برای اپراتورهای اصلی کره جنوبی به علاوه واحدهای بین المللی ارائه خواهد شد.

در حالی که Velvet بخش برتر را هدف قرار می دهد مشخصا Q92 اولین جنگنده ۵G ال جی خواهد بود و با امثال Galaxy A71 5G و A51 5G رقابت خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی اقتصادی ۵G ال جی هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *