بنچمارک Oppo Find X3 اطلاعات این دستگاه را مشخص کرد

سخت افزار/ یکی از بالارده‌های کمپانی Oppo که مدت زمان زیادی نیز از صحبت درمورد آن می‌گذرد، Find X3 نام دارد. ظاهرا بنچمارک Oppo Find X3 باعث لو رفتن مشخصات جذاب این دستگاه شده است و شاهد استفاده این کمپانی از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ برای این گوشی هوشمند بوده‌ایم. خبر خوب این است که نباید تنها منتظر یک دستگاه باشیم و سری Find X3 دارای سه مدل می‌باشد. بر اساس شایعات، سه دستگاه با نام‌های Find X3 Pro در کنار Find X3 Neo و Find X3 lite، این سری را تشکیل خواهند داد و بنچمارک Oppo Find X3 با شماره مدل PEDM00 توسط Antutu مشخص کننده اطلاعات این دستگاه بوده است.

در کنار Antutu، نرم افزار معروف Aida64 نیز وظیفه لو دادن اطلاعات این گوشی هوشمند را به عهده گرفته است و طبق لیست منتشر شده مشخص شد که به احتمال زیاد این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کند. دلیل آن حضور اسم رمز kona بود اما بعد از مقایسه این مورد با اسکرین شات تهیه شده از صفحه About Device مشخص شد که پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ یا بهتر بگوییم اسنپدراگون ۸۶۵++ گزینه نهایی پاورتل شده بوده است.

در کنار این پردازنده، ۸ گیگابایت رم نیز به کمک دستگاه آمده است تا تجربه‌ای روان در هنگام اجرای بازی و برنامه‌های خود داشته باشید. همچنین در صورت نیاز به نصب نرم افزار و بازی نگرانی از بابت حافظه داخلی نخواهید داشت. ۲۵۶ گیگابایت مقدار حافظه داخلی در نظر گرفته شده توسط Oppo برای این دستگاه است. نمایشگر ۲۴۱۲ × ۱۰۸۰ این دستگاه محتوای واضحی را برای شما به تصویر خواهد کشید. در نهایتا رابط کاربری ColorOS 11.2 بر پایه اندروید ۱۱ بخش نرم افزاری این دستگاه را تکمیل خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با این میانرده از سمت کمپانی Oppo چیست؟ با توجه به قرار گرفتن هواوی در لیست سیاه و همچنین شیائومی در وضعیت نارنجی، سرنوشت دیگر کمپانی‌های تولید کننده چینی را چگونه می‌بینید؟ آیا احتمال تحریم آن‌ها نیز توسط دولت آمریکا وجود دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *