بهینه‌سازی جدید بازی Outriders منتشر شد

پاورتل/ استودیوی سازنده‌ی بازی Outriders همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز تازه‌ترین بهینه‌سازی را با هدف رفع بسیاری از مشکلات برای این عنوان در دسترس قرار داد. هم‌زمان با این اتفاق، اطلاعاتی از خصوصیات این بهینه‌سازی نیز عرضه شده است.

اگر از طرفداران بازی Outriders باشید، حتما در جریان هستید که این عنوان در عین جذابیت‌ها، مشکلاتی را هم در خود دارد. خوشبختانه پشتیبانی تیم سازنده از مدت‌ها قبل آغاز شد و آن‌ها در حال انتشار بهینه‌سازی‌های مختلفی به منظور رفع این ایرادات هستند. چند روز قبل قرار بود یک بهینه‌سازی مفید برای این بازی منتشر گردد که این اتفاق به دلیل بروز برخی از مشکلات رخ نداد. تیم سازنده هم اعلام کرد که انتشار این بهینه‌ساز با تاخیر مواجه شده است و حال طرفداران قادر به دریافت و استفاده از آن هستند.

می ماه بسیار دشوار و پرکاری برای استودیوی پیپل کن فلای (People Can Fly) بود. آن‌ها در تلاش بودند تا علاوه‌بر رفع برخی از باگ‌های گزارش شده، محتویاتی را هم به بازی بیاورند که در این زمینه به موفقیت‌هایی هم دست پیدا کردند. همچنین تعداد بازی‌بازان این اثر از مرز ۳٫۵ میلیون نسخه عبور کرد که در خود خود آمار جالب توجهی به حساب می‌آید. بدون شک برنامه‌های این تیم در آینده هم ادامه دارد و باید منتظر اتفاقات جذابی برای آن باشیم.

به وسیله‌ی بهینه‌سازی تازه‌ای که امروز در دسترس قرار گرفت، برخی از نواقص و باگ‌های مربوط به گیم‌پلی بازی Outriders برطرف شده است. ضمنا بعضی از بازی‌بازان هنگام خرید آیتم‌ها از فروشگاه و یا استفاده از آن‌ها مشکلاتی داشتند و از تیم سازنده خواستند که این ایرادات را هر چه سریع‌تر برطرف نماید. خوشبختانه پیپل کن فلای نیز دست به کار شد و این مشکلات را به حداقل رساند. حال طرفداران می‌توانند با خیال راحت‌تری این اثر را ادامه دهند. پیپل کن فلای اعلام کرده است که صحبت‌ها و انتقادات بازی‌بازان برایشان اهمیت فراوانی دارد و حتما آن‌ها را با دقت بررسی خواهد کرد.

همچنین در روزهای قبل گفته شد که بازی Outriders با ۲۵ درصد تخفیف بر روی تمام پلتفرم‌ها در دسترس بوده و این بهترین فرصت برای بازی‌بازانی است که تا به حال آن را تجربه نکرده‌اند. با بیش از ۴۰ ساعت محتوا در بخش داستانی، Outriders قطعا می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی برای دوستداران بازی‌های تیراندازی به صورت سوم‌شخص باشد.

بازی Outriders در حال حاضر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار دارد.

قابل ذکر است که دو شرکت پیپل کن فلای و اسکوئر انیکس (Square Enix) به ترتیب در امر ساخت و نشر این اثر نقش داشته‌اند.

در صورت دریافت اخبار بیشتر در خصوص این عنوان، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *