به‌روزرسانی جدید بازی Fall Guys چه تغییراتی ایجاد می‌کند؟

پاورتل/ به لطف جدیدترین به‌روزرسانی برای بازی Fall Guys، دیگر نمی‌توان بصورت متوالی بازی‌های تیمی انجام داد و باید بین هر دو بازی تیمی، حداقل یک بازی انفرادی وجود داشته باشد.

استودیوی مدیاتونیک (Mediatonic)، توسعه‌دهنده‌ی بازی Fall Guys، به‌تازگی جزئیات به‌روزرسانی اصلی این بازی را به اشتراک گذاشت اما در این به‌روزرسانی، شاهد تغییرات چشمگیری در این بازی بوده‌ایم. بازی‌های تیمی که یکی از بحث برانگیزترین ویژگی‌های این بازی است، تغییراتی را به خود دیده است که نتایج مثبتی در پیش خواهد داشت.

بعد از انتشار به‌روز‌رسان، دیگر بازی‌بازان مجبور به گذراندن دو مرحله تیمی بصورت متوالی نیستند. این بدین معناست که بین هر دو مرحله تیمی باید حداقل یک مرحله انفرادی وجود داشته باشد. از آنجایی که این تغییر جزو یکی از بسیار مواردی بود که از بازخورد بازی‌بازان نسبت به بازی الهام گرفته شده بود، احتمالا در آینده ‌نزدیک، شاهد رشد سریع طرفداران Fall Guys خواهیم بود.

مراحل تیمی یکی از ویژگی‌های بحث برانگیز Fall Guys است، زیرا این مراحل بازی‌بازان را مجبور می‌کند تا از مراحل انفرادی دست کشیده و به هم‌تیمی‌های تصادفی خود اتکا کنند. طرفداران این بازی در مورد مراحل تیمی به دو دسته تقسیم می‌شوند: کسانی که این نوع مراحل را دوست دارند و کسانی که از مراحل تیمی بدشان می‌آید. مراحل تیمی یکی از موارد منحصربه‌فرد Fall Guys است که این بازی را از دیگر بازی‌های عادی بتل رویال متمایز می‌کند و بسته به اینکه چه کسانی با یکدیگر هم‌تیمی می‌شوند، می‌تواند این مراحل را سرگرم‌کننده یا خسته‌کننده کند.

به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی هم برای کسانی که از مراحل تیمی لذت می‌برند و هم برای کسانی که از این مراحل بدشان می‌آید، تغییری هوشمندانه از طرف مدیاتونیک باشد. طی دو بازی تیمی طولانی پشت‌سرهم که تقریبا همیشه تعداد زیادی از بازی‌بازان را حذف می‌کرد، می‌تواند منجربه احساس عدم تعادل در این بازی شود.

به‌روزرسانی جدید تغییراتی در برخی مراحل خواهد داشت. در دو بازی مبتنی بر دم (بازی‌هایی مشابه به گرگم‌به‌هوا که بازی‌بازان باید سعی کنند دم دیگری را بدزدند و از دست دیگران فرار کنند)، شاهد ۳۰ ثانیه کاهش در مدت زمان این دو بازی، چه انفرادی و چه گروهی، بوده‌ایم و مدت این مراحل به یک دقیقه و ۳۰ ثانیه کاهش یافت. همچنین حداکثر تعداد بازی‌بازان در Fall Mountain نیز به ۱۵ بازی‌باز تغییر یافت.

همچنین پوسته‌های (Skin) اختصاصی استیم یعنی پوسته‌ Half-Life و Team Fortness نیز پس از به‌روزرسانی روز گذشته، به پلتفرم پلی‌استیشن راه یافتند. بازی‌بازان می‌توانند با این پوسته‌ها از بازی لذت برده و از این پس، کسانی که در بازی‌های تیمی مشکل داشتند، باید لذتی بیشتری از این دست از مراحل ببرند.

Fall Guys برروی پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *