به‌روزرسانی جدید بازی Spellbreak منتشر شد

پاورتل/ شرکت سازنده‌ی بازی Spellbreak همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز تازه‌ترین به‌روزرسانی مربوط به این اثر را در اختیار هواداران قرار داد. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در این خصوص، ما را در ادامه همراهی کنید.

Spellbreak از سری عناوین اکشن، تیراندازی و بتل رویال است در آن باید به پاورتل کاراکتر دلخواهتان پرداخته و در قالب حالت‌های گوناگون، رقابت‌های نفس‌گیری را شروع کنید. هر یک از این شخصیت‌ها از فنون مخصوصی برخوردار هستند و علاوه‌ بر آن، در جریان بازی سلاح‌ها و آیتم‌های مفیدی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بهترین استفاده را از آن‌ها در جهت کسب قهرمانی داشته باشید. سرعت در این عنوان حرف اول را می‌زند و از سیستم مبارزات منحصربه‌فرد آن هم نباید به سادگی عبور کرد. با توجه به این که عناوین بتل رویال دائما باید به‌روز باشند و از نگاه بازی‌بازان تکراری نشوند، تیم سازنده هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌های بزرگی را برای آن در دسترس قرار می‌دهد. در ماه اکتبر نیز همین اتفاق افتاد و طرفداران شاهد عرضه‌ی یک به‌روزرسانی بزرگ بودند. حال بیش از ۵ میلیون بازی‌باز مشغول تجربه‌ی این اثر هستند که این قضیه محبوبیت بالای آن را نشان می‌دهد. گفتنی است که شرکت پرولتاریات (Proletariat) به صورت‌ هم‌زمان وظیفه‌ی ساخت و نشر آن را به عهده داشته است.

بازی Spellbreak هر چند ماه یک بار بزرگ‌تر و پرمحتوا می‌شود و طبیعی است عده‌ی بیشتری از آن استقبال کنند. امروز هم به‌روزرسانی دیگری برای این عنوان منتشر شد که به فروشگاه آن مربوط می‌شود. همان‌طور که در جریان هستید، آیتم‌ها و به کار بردن آن‌ها در این بازی نقش بسیار مهمی دارند. در همین راستا، در این به‌روزرسانی هم می‌توانید چند آیتم جدید و جذاب را برای مبارزات برگزینید. دقت داشته باشید که مهم‌ترین آیتم این به‌روزرسانی Illusionist نام داردو  از طریق فروشگاه می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن، چند لباس تازه برای شخصیت‌ها اضافه شده است که در مجموع تنوع آن را بالاتر می‌برد. البته بازی‌بازان برای دستیابی به این امکانات باید کمی بیشتر در این بازی به موفقیت برسند و پاداش‌های زیادی را دریافت نمایند. پس در صورتی که از علاقه‌مندان به این اثر هستید، این به‌روزرسانی را از دست ندهید.

بازی Spellbreak در حال حاضر به صورت رایگان بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ قابل تجربه است. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این عنوان، آن‌ها را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *