به‌روزرسان جدید Dead Cells سلاح‌ و دشمن جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

پاورتل/ با توجه به انتشار جدیدترین به‌روزرسان Dead Cells و نزدیک شدن به فصل تعطیلات، حالا زمان مناسبی برای بازگشت به این عنوان روگ‌‌لایک (Roguelike) محبوب است. این به‌روزرسان علاوه بر اضافه کردن سلاح درخواستی طرفداران یعنی Katana، شامل یک نوع جدید دشمن و برخی تغییرات دیگر نیز می‌شود.

اگرچه دو سال از انتشار بازی Dead Cells می‌گذرد، اما استودیوی موشن تووین (Motion Twin) تا به امروز به طور مرتب از بازی محبوب خود پشتیبانی کرده و محتویات زیادی را به آن افزوده است. بزرگ‌ترین به‌روزرسان بعدی Dead Cells بسته الحاقی Fatal Falls است که طرفداران اوایل سال آینده می‌توانند آن را تجربه کنند. همان‌طور که گفته شد، اضافه شدن سلاح Katana و دشمن جدیدی با نام Demolisher که در واقع با توجه به پیشنهاد جامعه‌ی بازی‌بازان Dead Cells طراحی شده است، مهم‌ترین ویژگی‌های این به‌روزرسان رایگان محسوب می‌شوند.

به گفته‌ی توسعه دهندگان، Demolisher اکثر مواقع در Distillery واقع در Boss Cells 1 حضور دارد. البته جالب است بدانید که این دشمن در برخی موارد نیز می‌تواند جایگزین Knife Thrower شود. موشن تووین در بیانیه‌ی خود در مورد اضافه شدن یک اتاق lore نیز صحبت کرده که هدف آن، پرداختن بیشتر به داستان دستیار مرموز پادشاه است. بازی‌بازان می‌توانند این اتاق را «در مکانی درون قلعه» پیدا کنند. لازم به ذکر است که تیم توسعه دهنده علاوه بر طراحی تعدادی لباس جدید به مناسبت کریسمس، پنیر Camembert را نیز به عنوان یک آیتم غذا به بازی اضافه کرده‌ و اصالت فرانسوی خود را نشان داده‌اند.

در کنار موارد گفته شده، این به‌روزرسان تغییرات زیادی را نیز بروی برخی از سیستم‌ها از جمله رنگ سلاح‌ها اعمال کرده است تا شاهد حفظ ثبات در انواع مختلفی از سلاح‌ها باشیم. کوله پشتی و سه عدد از mutation‌های مرتبط با آن نیز دچار تغییراتی شده‌اند. این در حالی است که مکانیک Malaise نیز به لطف بازخورد بازی‌بازان بهبود پیدا کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *