به‌روزرسان روز اول Madden NFL 21 چقدر حجم دارد؟

پاورتل/ به‌‍‌روزرسانی روز اول Madden NFL 21 شامل بهبود اساسی در پایداری می‌شود و نزدیک به ۸ گیگابایت حجم دارد.

شیوع ویروس کرونا برروی سرگرمی‌ها در شکل و شمایل مختلف تاثیرگذار بوده است و ورزش‌های گوناگون نیز تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. برخی از لیگ‌ها بازگشته‌ و عده‌ای هنوز این اتفاق برایشان رخ نداده است اگرچه همان لیگ‌های فعال نیز احتمالاََ یک فصل کامل را تجربه نمی‌کنند. از دید مجازی و در مورد بازی‌های ویدیویی همه چیز طبق معمول پیش می‌رود. الکترونیک آترس (Electronic Arts) رویه‌ همیشگی خود را پیش گرفته و عناوین ورزشی خود را طبق معمول عرضه خواهد کرد که البته یکی از مهم‌ترین بازی‌های ورزشی آن‌ها Madden NFL 21 است.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Twisted Voxel، نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی Madden NFL 21 در خرده‌فروشی‌ها در دسترس قرار دارد و در روز اول یک به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد. حجم به‌روزرسانی روز اول نسخه‌پلی‌استیشن ۴ این اثر ۷٫۹ گیگابایت است که البته این روزها حجم زیادی برای به‌روزرسانی به حساب نمی‌آید. در بخش توضیحات آمده است که این به‌روزرسانی شامل “بهبود اساسی پایداری” می‌شود. به احتمال بسیار زیادی سایر نسخه‌ها نیز به‌روزرسانی مذکور را با حجمی مشابه دریافت خواهند کرد.

عنوان Madden NFL 21 در تاریخ ۴ شهریور (۲۵ آگست) در دسترس دارندگان پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. همچنین بازی برای پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس نیز عرضه خواهد شد و قابلیت انتقال رایگان از نسل حاضر به نسل بعد نیز وجود دارد بدین معنا که خریداران نسخه‌ی نسل هشتمی می‌توانند بازی خود را به طور رایگان برروی کنسول نسل نهمی خود تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *