به بازی‌بازان Minecraft حق رای داده می‌شود


پاورتل
/ موجانگ (Mojang) اعلام کرد که در هفته‌ی آینده یک رای‌گیری به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد که بازی‌بازان می‌توانند ماب (Mob) بعدی که قرار است به بازی Minecraft اضافه شود را از یکی از سه گزینه‌ی Glow Squid ،Iceologer و Moobloom پاورتل کنند.

به نظر می‌رسد موجانگ قصد دارد در به‌روزرسانی اصلی بعدی خود، یک ماب جدید به بازی Minecraft اضافه کند. موجانگ طرفداران این بازی را به شرکت در رای‌گیری که قرار است به صورت زنده در تاریخ ۱۲ پاورتل (۳ اکتبر) برگزار شود، دعوت کرده است.

سوفیا دنکیس (Sofia Dankis)، یکی از نویسندگان موجانگ، چند روز پیش تاکید کرد که قرار است ماب جدیدی به بازی Minecraft اضافه گردد. آخرین مابی که به رای اکثریت به بازی اضافه شد، Phantom که یک ماب پرنده است، بود.

برنامه زنده‌ی Minecraft در ماه اکتبر هم در وب‌سایت موجانگ و هم در صفحات رسمی فضای مجازی این شرکت مانند فیسبوک، یوتیوب و توییچ بخش خواهد شد. برای آن دسته از بازی‌بازانی که در نظر دارند در رای‌گیری شرکت کنند، احتمال می‌رود که تنها سایت رسمی موجانگ امکان ثبت رای را داشته باشد. قاعدتاً موجانگ سرورهای خود را جهت تبادل اطلاعات با میلیون‌ها کاربر آمده کرده است تا بتواند شانس حضور در رای‌گیری را برای همه فراهم کند.

Glow Squid اولین بار در Minecraft Earth دیده شد که یک موجودیست که در اعماق دریا زندگی می‌کند. Iceologer یا ice pillage که یک موجود وحشی است، اولین بار در یکی از بسته‌های افزایشی Minecraft دیده شد. این موجود در ارتقاعات اقلیم کوهستانی زندگی می‌کند. Moobloom هم ابتدا در Mincecraft Earth دیده شد و نوعی گاو است که به ندرت دیده می‌شود و معلوم نیست که چه منابعی وقتی شیرش دوشیده می‌شود به بازی‌بازی ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *