بیانیه وان پلاس در پاسخ به شکست تست دوام 10T

یوتیوبر محبوب، JerryRigEverything، هفته گذشته OnePlus 10T را در تست دوام خود قرار داد تا ببیند آیا از OnePlus 10 Pro که در تست خمش شکست خورد، عملکرد بهتری دارد یا خیر. متاسفانه این دستگاه نیز جان سالم به در نبرد. زیرا در نهایت همان اتفاقی که برای OnePlus 10 Pro افتاد، تکرار شد. OnePlus 10T نیز به سرنوشتی از نقطه‌ای مشابه ترک خورد. این اتفاق نگرانی‌ها را در مورد دوام ساختاری ۱۰T افزایش داد. بنابراین وان پلاس اخیرا یک بیانیه رسمی برای رسیدگی به شکست تست دوام ۱۰T منتشر کرد.


وان پلاس که تصمیم گرفت در مورد وضعیت OnePlus 10T نظر بدهد. در اینجا بیانیه رسمی وان پلاس پیرامون شکست تست دوام ۱۰T آمده است:

OnePlus 10T تمام مراحل تست دوام گسترده وان پلاس را برآورده کرده یا از آن فراتر می‌رود. این موارد شامل یک آزمایش فشار است که در آن دستگاه به حالت تعلیق درمی‌آید در حالی که وزن به مرکز آن در جلو و عقب اعمال می‌شود. OnePlus 10T دارای طراحی مهندسی سازه پیشرفته‌ای است و می‌تواند بیش از ۴۵ کیلوگرم نیروی خارجی را در این تست در آزمایشگاه وان پلاس تحمل کند.
این برند چینی افزود: هنگام طراحی، مهندسی و ساخت دستگاه‌های وان پلاس، ما اطمینان حاصل می‌کنیم که آنها در عین طراحی زیبا، مقاومتی کافی برای استفاده روزمره ارائه دهند.

علیرغم اینکه تست خمشی که زک انجام داد در مقایسه با سناریوهای دنیای واقعی ممکن است کمی افراطی باشد، امیدواریم وان پلاس گوشی‌های هوشمند آینده خود را تقویت کند. زیرا گوشی‌های فعلی این شرکت به وضوح از استحکام کمتری نسبت به رقبا برخوردار هستند. شما می‌توانید تست مقاومت وان پلاس ۱۰T را در ادامه مشاهده کنید‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *