تاریخ انتشار بازی Fahrenheit: 15th Anniversary Edition مشخص شد

پاورتل/ استودیوی مریدیم گیمز (Meridiem Games) اخیراً تاریخ انتشار نسخه‌ی ویژه‌ی بازی Fahrenheit با نام ۱۵th Anniversary Edition را مشخص نمود. بدین‌ترتیب، این نسخه‌ی ویژه که شامل آرت‌بوک و استیکرهای این بازی می‌شود، در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۹۹ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۱) منتشر خواهد شد.

همچنین، استودیوی مذکور اخیراً توضیحاتی در مورد این نسخه از بازی در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر نموده است که به شرح زیر است:

بازی Fahrenheit: 15th Anniversary Edition، شامل یک قاب جدید و پوشش مخصوص آن، مجموعه‌ای از استیکرها، آرت‌بوک با کیفیت چاپ بسیار بالا و یک نامه‌ی تشکر از سوی استودیوی کوآنتیک‌ دریم (Quantic Dream) خواهد بود. همچنین، این نسخه از بازی با قیمت ۲۴٫۹۹ پوند / ۲۹٫۹۹ یورو به فروش می‌رسد و هم‌اکنون نیز برای پیش‌خرید کردن در فروشگاه‌های معتبر و تخصصی بازی‌های ویدیویی در دسترس قرار دارد.

لازم به ذکر است که بازی Fahrenheit اولین بار در سال ۲۰۰۵ و به عنوان یکی از اولین‌ها در سبک درام تعاملی منتشر شد. همچنین، وظیفه‌ی کارگردانی این بازی را دیوید کیج (David Cage) بر عهده داشت که هم‌اکنون عناوینی نظیر Detroit become Human، Heavy Rain و Beyond two souls را در کارنامه‌ی او می‌بینیم. از طرفی دیگر، وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی نیز بر عهده‌ی استودیوهای کوآنتیک‌ دریم و اسپایر (Aspyr) بود و همواره از آن به عنوان یکی از بهترین تجربه‌ها و شاید بهترینِ آن‌ها در این سبک یاد می‌شود.

همچنین، اگر از علاقه‌مندان به عناوینی نظیر Heavy Rain و Tell Me Why هستید و هنوز فرصت تجربه کردن عنوان Fahrenheit را به‌دست نیاورده‌اید، هم‌اکنون بهترین فرصت است که این بازی را از طریق کنسول پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس و فروشگاه استیم دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *