تاریخ انتشار نسخه‌های نسل بعدی بازی Borderlands 3 اعلام شد

پاورتل/ شرکت توکی گیمز (۲K Games) و استودیوی گیرباکس (Gearbox) تاریخ انتشار نسخه‌ی نسل بعدی بازی Borderlands 3 را اعلام کردند. برای جزئیات بیشتر این خبر با گیمفا همراه باشید.

طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه‌ی نسل بعدی بازی Borderlands 3 ابتدا در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس، در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) در کشورهای ایالات متحده، کانادا، ژاپن، مکزیک، نیوزیلند و کره جنوبی برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ و در تاریخ ۲۹ آبان (۱۹ نوامبر) در کشورهای دیگر عرضه خواهد شد.

افرادی که نسخه‌ی نسل فعلی را Borderlands 3 خریداری کرده و در اختیار دارند، می‌توانند به صورت رایگان نسخه‌ی ارتقا یافته به نسل بعدی این بازی را دریافت نمایند. به گفته‌ی سازندگان، بازی Borderlands 3 کاملاً بهینه‌سازی شده است تا از قدرت پردازشی کنسو‌ های نسل بعدی استفاده کند و سطح جدیدی از وفاداری گرافیکی را به جهان این سری اضافه نماید. نسخه‌های اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ این بازی با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و بازی‌بازان می‌توانند به صورت تک‌نفره و یا Co-Op آنلاین به تجربه‌ی این اثر بپردازند.

همچنین قرار است در تاریخ ۸ آبان (۲۹ اکتبر)، قسمت ویژه‌ای از برنامه‌ی The Borderlands Show برگزار و اخبار جدیدی از بازی Borderlands 3 ارائه شود. این بازی هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *