تاریخ دقیق رونمایی از سری پرچمدار سامسونگ فاش شد

همان‌طور که قبلاً گزارش شده بود، با توجه به اطلاعات درج‌شده در وب‌سایت رسمی سامسونگ ظاهراً تاریخ دقیق رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۲۲ روز ۹ فوریه (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) خواهد بود.
   
سامسونگ همیشه به ناتوانی در جلوگیری از افشای اطلاعات مربوط به محصولات معرفی‌نشده‌ی خود شهرت دارد و بیشتر مواقع این اطلاعات از‌ طریق وب‌سایت رسمی این شرکت فاش می‌شود. این‌‌ بار تاریخ دقیق رویداد آنپکد ۲۰۲۲ در کد وب‌سایت رسمی غول فناوری‌ کره‌ی جنوبی مشاهده شده است.

به گزارش وب‌سایت MSPowerUser، تک‌اینسایدر متوجه شده که وب‌سایت سامسونگ یک پیوند تقویم به رویداد آنپکد ۲۰۲۲ دارد که همه‌ی جزئیات این رویداد را لو می‌دهد.

سامسونگ الکترونیکس با افزودن کد به وب‌سایت آنپکد ۲۰۲۲ خود که البته هنوز فعال نشده، تاریخ این رویداد را تأیید کرد. این پیوند با عنوان «افزودن به تقویم» در کد وب‌سایت این شرکت اضافه شده که تاریخ آن ۹ فوریه (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) است.

جزئیات این رویداد در ادامه آورده شده است:

عرضه‌ی گلکسی اس ۲۲: رویداد آنپکد: ۹ فوریه در ساعت ۱۰ صبح به وقت شرق
پیش‌رزرو: ۱۴ تا ۲۱ فوریه
پیش‌رزرو باز: ۲۱ تا ۲۴ فوریه
عرضه: ۲۵ فوریه
بنابراین این رویداد در روز ۹ فوریه و ساعت ۱۵ به‌وقت گرینویچ برگزار خواهد شد.

مشخصات گلکسی اس ۲۲ براساس شایعات
اگر شایعات منتشرشده در‌ مورد سری گلکسی اس ۲۲ واقعیت داشته باشد، این گوشی از پردازنده‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ با پردازنده‌ی گرافیکی AMD Mobile Radeon با معماری RDNA2 بهره خواهد برد. شایعات همچنین حاکی از آن است که این گوشی به دوربین سه‌گانه‌ی پشتی مجهز خواهد بود که شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض و یک دوربین تله‌فوتو با قابلیت بزرگ‌نمایی سه‌برابری است. انتظار می‌رود دوربین اصلی گلکسی اس ۲۲ اولترا ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد. از دیگر ویژگی‌های شایعه‌شده برای پرچم‌داران سری گلکسی اس ۲۲ می‌توان به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، بلندگوهای استریو، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، شارژ بی‌سیم و مقاومت در‌ برابر نفوذ آب اشاره کرد.

بر‌ اساس گزارش‌های قبلی گلکسی اس ۲۲ اولترا از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد و همچنین از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. بهره‌گرفتن از این سرعت شارژ نسبت به سرعت شارژ ۲۵ واتی سری گلکسی اس ۲۱ ارتقاء قابل‌توجهی محسوب می‌شود؛ اگرچه سامسونگ از نظر ارائه‌ی سرعت شارژ در گوشی‌های پرچم‌دار نسبت به شیائومی هنوز فاصله‌ی زیادی دارد زیرا شیائومی گوشی ۱۱T پرو را با پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ عرضه کرده است که می‌تواند فقط در ۲۳ دقیقه باتری این محصول را از صفر تا صد درصد شارژ کند.

به گفته‌ی اسنوپی، گلکسی اس ۲۲ در مدل‌های زیر در‌ دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت:

گلکسی اس ۲۲
رم هشت گیگابایت LPDDR5X
حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
رنگ‌بندی صورتی-طلایی (رزگلد)، سبز، مشکی و سفید
 

گلکسی اس ۲۲ پلاس
رم هشت گیگابایت LPDDR5X
حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
رنگ‌بندی صورتی-طلایی (رزگلد)، سبز، مشکی و سفید
 

گلکسی اس ۲۲ اولترا
رم ۱۲ تا ۱۶ گیگابایت
حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت
رنگبندی قرمز تیره، مشکی و سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *