تاریخ رونمایی از گوشی‌های خانواده هواوی نوا ۸ مشخص شد

پاورتل/ گوشی های خانواده هواوی نوا ۸ – Huawei Nova 8 قرار است همزمان با گوشی‌های میت ۴۰ معرفی شوند. این خانواده شامل دو عضو نوا ۸ و نوا ۸ پرو است.

طبق اعلام رسمی هواوی٬ گوشی‌های پرچمدار سری میت ۴۰ قرار است ۲۲ اکتبر (یکم آبان) رسماُ معرفی شوند. اکنون خبر می‌رسد گوشی های خانواده هواوی نوا ۸ نیز قرار است همزمان با همین گوشی‌ها معرفی شوند. گرچه این خبر به صورت رسمی منتشر نشده٬ اما یک افشاگر در حساب کاربری ویبو خود زمانبندی معرفی این محصولات را منتشر کرده که با سری میت ۴۰ مطابقت دارد.

این منبع ادعا می‌کند سری نوا ۸ در دو نسخه معمولی و پرو عرضه خواهد شد که به ترتیب دارای کدنام Jessica و JessicaH هستند. آن‌ها نخستین گوشی‌های سری نوا خواهند بود که به نمایشگری با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز هستند. همان صفحه نمایش هایپربلوئید دو حفره که در سری نوا ۷ استفاده شده بود٬ همچنان در این نسل نیز استفاده خواهد شد. دو حفره در گوشه چپ بالای این نمایشگر برای میزبانی از دوربین دوگانه سلفی قرار دارد. به نظر می‌رسد نمایشگر سری میت ۴۰ نیز به همین شکل باشد.

در گزارش دیگری آمده است که گوشی های خانواده Huawei Nova 8 به نمایشگری از نوع OLED با حفره روی صفحه مجهز هستند که به جای ۶۰ هرتز در نسل قبل٬ نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کنند. اما کاربران بیشتر از نمایشگر٬ نگران چیپستی هستند که در قلب تپنده‌ی این گوشی‌ها قرار دارد. اگر تحریم‌های ایالات متحده وجود نداشت شاید هواوی این گوشی‌ها را نیز به چیپست Kirin 9000 تجهیز می‌کرد. اما اکنون قضیه فرق می‌کند و آن‌ها باید تمام موجودی خود را برای گوشی‌های سری میت ۴۰ خود رزرو کنند. این می‌تواند بدان معنا باشد که سری نوا ۸ به چیپست پرچمدار نسل قبل هواوی٬ Kirin 900 تجهیز می‌شوند.

همیشه گوشی‌های سری نوا هواوی با هدف مشتریان جوان عرضه می‌شوند. به همین خاطر سازنده تلاش می‌کند از سیستم دوربین مناسبی در پشت قاب٬ یک چیپست قدرتمند در قلب تپنده و طراحی زیبا برای ظاهر آن استفاده کند. مدل‌های امسال نیز از این قائده مستثنا نخواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *