تاریخ معرفی گلکسی S20 FE سامسونگ مشخص شد

پاورتل/ مدت هاست که درباره Galaxy S20 FE شایعاتی می شنویم. بالاخره این دستگاه رسمی خواهد شد و ما حالا تاریخ رسمی معرفی داریم. تاریخ معرفی گلکسی S20 FE سامسونگ مشخص شده و ۲ پاورتل ۹۹ را برای آن مشخص می کنیم.

گلکسی S20 FE
سامسونگ برای رویداد ‘Galaxy Unpacked for Every Fan’ دعوتنامه خود را برای تاریخ ۲ پاورتل ۹۹ ارسال کرده است. این شرکت به احتمال زیاد از Galaxy S20 Fan Edition در طی این رویداد فقط آنلاین رونمایی خواهد کرد. شما می توانید پخش مستقیم فیلم از این رویداد را در وب سایت سامسونگ و YouTube مشاهده کنید.

رویداد Galaxy Unpacked for Every Fan در تاریخ ۲ پاورتل ۹۹ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود. سامسونگ در پست اعلامیه خود گفت که رابطه خاصی با طرفداران کهکشان در سراسر جهان برقرار کرده است و بازخورد ارزشمند آنها به ایجاد نوآوری های مهیج کمک کرده و تجارب موبایل را برای همه بهتر کرده است. این ویدیوی تیزر همچنین شش رنگ را نشان می دهد که انتظار می رود Galaxy S20 Fan Edition در آن موجود باشد.

ما سه ماه پیش وجود Galaxy S20 Fan Edition را فاش کرده بودیم و در مورد انواع رنگ آن گزارش داده بودیم. بعداً، طراحی ، ویژگی ها و قیمت احتمالی تلفن به بیرون درز کرد. انتظار می رود که Galaxy S20 Fan Edition بسته به منطقه دارای Snapdragon 865 (نوع ۵G) یا Exynos 990 (نسخه ۴G) باشد.

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن Full HD + ، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و محافظ Gorilla Glass 3 خواهد بود. همچنین گفته می شود که از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی ، دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی و گواهینامه IP68 بهره می برد. این گوشی از اندروید ۱۰ خارج از جعبه استفاده می کند و باتری آن ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین می شود.

نظرتان درباره Galaxy S20 FE چیست؟ آیا شما منتظر آن هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *