تبلت ایسوس Adolpad 10 Pro معرفی شد

پاورتل/ جدیدترین تبلت ایسوس از راه رسید. این محصول که ایسوس Adolpad 10 Pro نام دارد، با قیمت ۲۴۷ دلار در چین فروخته می‌شود.

این محصول جدید از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد. ایسوس برای این تبلت از چیپ مدیاتک ۸۱۸۳ استفاده کرده که توسط ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

چیپ مدیاتک ۸۱۸۳ که اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی شد، با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری توسعه پیدا کرده و ۸ هسته پردازشی دارد. ۴ هسته این تراشه از نوع Cortex-A73 و ۴ هسته دیگر آن Cortex-A53 هستند. این چیپ همچنین از پردازشگر گافیکی Mali-G72 MP3 بهره می‌برد.

در بخش دوربین شاهد استفاده از سنسور ۸ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED روی پنل پشتی ایسوس Adolpad 10 Pro هستیم. کاربران برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی به یک سنسور ۵ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

این تبلت جدید ایسوس ضخامتی برابر ۸.۴ میلی‌متر دارد و وزنش به ۵۴۰ گرم می‌رسد. درون این محصول یک باتری ۷۳۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار گرفته که طبق گفته کمپانی سازنده، تا ۶ ساعت شارژدهی دارد. همانطور که می‌توان انتظار داشت، این دستگاه از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و همچنین پورت USB-C دارد.

پیش فروش این محصول از امروز در چین آغاز شده و با پرداخت ۲۴۷ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *