پاورتل/ اینستاگرام بالاخره تبلیغات را به بخش Reels اضافه کرد. این بخش که با الگوبرداری از تیکتاک پیادهسازی شده، از امروز در سراسر دنیا میزبان تبلیغات میشود. این تبلیغات مشابه ویدیوهای معمولی خواهند بود و با زمان حداکثر ۳۰ ثانیه بین ویدیوهای عادی نمایش داده میشوند.
تبلیغات بخش Reels که اینستاگرام از امروز آنها را به کاربران نمایش میدهد، دارای برچسب کوچکی تحت عنوان Sponsored هستند که زیر نام سرویس تبلیغاتی نوشته میشود. اینستاگرام تبلیغات ریلز را از ماه آوریل در استرالیا، برزیل، آلمان و هند آغاز کرد. فیسبوک با این اقدام استراتژی جدیتری را برای تبلیغات در پیش گرفته و علاوه بر ریلز، تا چند روز دیگر در اپلیکیشنهای آکیلس کوئست هم تبلیغات نشان خواهد داد.
اینستاگرام اعلام نکرده که تعداد نمایش تبلیغات ریلز برای هر فرد چقدر خواهد بود. این سیستم ظاهرا بر اساس نحوه استفاده کاربر از خود اینستاگرام تصمیم میگیرد که چند تبلیغ را به فرد نمایش دهد. این شرکت وعده داده که بازخورد کاربران درباره تبلیغات ریلز را بررسی میکند و درباره عملکرد تجاری این تبلیغات ارزیابی خواهد داشت.
-
حوله ورزشی یونکس مدل میکروفیبر
۲,۵۰۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
ست نیم تنه و شورت ورزشی زنانه نانو تن پوش مدل Set36
۴۲۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
نخ بسته بندی مدل TPB-1000
۴۲,۹۱۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
فوم ضد شپش استتیک التا مدل ۱۰۰۲ حجم ۲۰۰ میلیلیتر به همراه شانه
خرید محصول -
هدفون کیو کی زد مدل CK7
خرید محصول -
شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Y83 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
خرید محصول -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل Maxi Box CN602
۵,۳۰۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
لاک ناخن پاستل شماره ۷۵۸
خرید محصول
تبلیغات ریلز هم مثل سایر محصولات تبلیغی اینستاگرام با یک مدل مزایدهای راهاندازی میشود. با این حال، تاکنون اطلاعاتی ارائه نشده که اثرگذاری تبلیغات ریلز را در فاز آزمایشی نشان دهد. این شرکت هنوز هیچ ابزار یا قالبی هم در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار نداده تا بتوانند کار با بخش تبلیغات ریلز را آغاز کنند و برای این بخش تبلیغ بسازند. این شرکت احتمالا فرض کرده که همه سیستمهای تبلیغاتی از قبل ابزارهای لازم برای ایجاد تبلیغات عمودی را دارند.
سرویس ریلز تابستان پارسال آغاز به کار کرد و هنوز آماری درباره وضعیت عملکرد آن منتشر نشده است. رئیس اینستاگرام، «آدام موسری» در ماه ژانویه گفته بود که بخش ریلز در حال رشد است اما شرکت هنوز از این بخش رضایت کافی ندارد. ریلز در حال حاضر در بیش از ۸۰ کشور در دسترس است.