معرفی اپ – Epic Battle Simulator 2؛ به شکل منظم میدان جنگ بسازید

پاورتل/ Epic Battle Simulator 2 – شبیه ساز میدان نبرد ۲ بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژی و شبیه ساز از Rappid Studios است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به امروز بیش از یک میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب ۴.۵ از ۵.۰ را کسب کند.

بازی جالب Epic Battle Simulator 2 را برروی دستگاهتان نصب کنید؛ واحدهای جنگی خود را پاورتل کنید؛ به آنها آرایش نظامی بدهید؛ تاکتیک هایتان را مشخص کنید و بعد قدم در میدان نبرد بگذارید و هر حریفی را از پیش رو بردارید! شما می توانید هم با هوش مصنوعی بازی و هم با کاربران دیگری از سراسر دنیا به صورت آنلاین رقابت کنید! الگوریتم های این قسمت از بازی برای حریف یابی بهبود قابل توجهی پیدا کرده اند و حریفی را برای شما پیدا می کنند که از هر لحاظ در حد و اندازه های خودتان باشد؛ ضمنا گرافیک و هوش مصنوعی بازی نیز بهبود یافته و در این قسمت از بازی از نبردهایتان لذت بیشتری خواهید برد! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژی و شبیه ساز جنگی اندروید هستید بدون شک Epic Battle Simulator 2 نظرتان را جلب می کند.

از ویژگی های کلی بازی نیز می توان به مواردی چون کشته شدن و زمین افتادن کاملا طبیعی سربازان؛ دارای گزینه های مختلف برای قرار دادن سربازان در میدان نبرد؛ امکان ارتقای ارتش خود تا سه سطح مختلف و تجهیز آنها به تجهیزات و سلاح های پیشرفته تر؛ الگوریتم عالی برای حریف یابی در بازی های آنلاین؛ دارای ساز و کار رده بندی و جدول بالاترین امتیازات؛ گرافیک بهتر بازی به نسبت نسخه قبلی و جالب تر شدن نبردها؛ هوشمندتر شدن سربازان و واحدهای جنگی؛ دارای چندین موسیقی متن مختلف؛ شبیه سازی عالی صداها و افکت های صوتی بازی؛ اضافه شدن سربازانی جدید هر هفته یک بار و به طور کلی ساخت عالی اش اشاره کرد!

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۴.۴ و بالاتر
حجم: متغیر با نوع دستگاه

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *