تراشه مدیاتک T750 برای مودم‌های 5G رسما معرفی شد

پاورتل/ مدیاتک جدیدا از معرفی بستر جدید ۵G با تراشه MediaTek T750 خبر داده که این محصول برای نسل جدید محصولات بی سیم ۵G CPE است.

این محصولات شامل دسترسی بی سیم ثابت ۵G یا (FWA)، هات اسپات موبایل (MiFi) و سایر دستگاه ها هستند. این دستگاه ها برای خانه، مشاغل و کاربران تلفن همراه است. نوید یک اتصال بهتر ۵G با سرعت بالا را می دهد.

تراشه مدیاتک T750 از یک فرایند پیشرفته ۷ نانومتری استفاده می کند. این محصول مودم ۵G و پردازنده چهار هسته ای Arm را ادغام می کند. این راه حل توابع و تنظیمات کاملی را فراهم می کند. این به تولیدکنندگان تجهیزات اجازه می دهد محصولات پیشرفته با عملکرد بالا را برای مصرف کنندگان ایجاد کنند. در حال حاضر ، MediaTek T750 برای آزمایش به برخی از تولیدکنندگان ارسال شده است.

روتر ۵G MediaTek T750 از باند فرکانس Sub-6GHz پشتیبانی می کند و گزینه های باند پهن راحت تری را به ارمغان می آورد. این امر برای مناطقی که دارای خط مشترک دیجیتال مشترک (DSL) ، کابل یا فیبر نوری هستند بسیار مهم است. همچنین دسترسی به خدمات و سیگنالهای بی سیم موجود در حومه شهر ، مناطق روستایی و سایر مناطق دورافتاده را آسان می کند. علاوه بر این ، کاربران همچنین می توانند با سرعت بالا به اینترنت متصل شوند.

پلت فرم T750 از تجمع حامل دوگانه (۲CC CA) در باند فرکانسی ۵G Sub-6GHz پشتیبانی می کند و پوشش سیگنال ۵G گسترده تری دارد. این یک گزینه ایده آل برای محصولات دسترسی بی سیم داخلی و خارجی مانند روترهای خانگی و نقاط اتصال تلفن همراه است. علاوه بر این ، T750 بسیار مودم ۵G NR FR1 و پردازنده چهار هسته ای Arm Cortex-A55 را ادغام می کند. همچنین دارای پیکربندی عملکردی کاملی است.

تراشه MediaTek T750 یک دستگاه کوچک ۵G به مصرف کنندگان ارائه می دهد که می توانند خود نصب کنند. این باعث از بین رفتن وقت گیر بودن نصب باند پهن خط ثابت می شود. سرعت شبکه ۵G که ارائه می دهد با خدمات خط ثابت قابل مقایسه است. همچنین ، نیازی به اپراتورها برای گذاشتن کابل یا فیبرهای نوری که متحمل هزینه می شوند، نیست. پلتفرم T750 راه حل های اتصال بی سیم MediaTek مانند تراشه های ۴ × ۴ و ۲ × ۲ + ۲ × ۲ دو باند Wi-Fi 6 را برای پوشش شبکه های پر سرعت ۵G به دستگاه های ترمینال ادغام کرده است.

نظر شما چیست؟ تراشه تراشه مدیاتک T750 را می پسندید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *