تریلری از بسته الحاقی جدید بازی Dragon Ball FighterZ منتشر شد

پاورتل/ شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) که این روزها اطلاعات زیادی را پیرامون بسته الحاقی جدید بازی Dragon Ball FighterZ عرضه می‌کند، امروز هم دست به انتشار ویدئویی از آن زد که در همین خبر می توانید آن را مشاهده کنید.

همان‌طور که در جریان هستید، تاکنون نسخه‌های مختلفی از سری Dragon Ball منتشر شده که اکثر آن‌ها مورد استقبال بازی‌بازان نیز قرار گرفته است. Dragon Ball FighterZ نام یکی از نسخه‌های این سری است که در سال ۲۰۱۸ برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شد و طولی نکشید که به محبوبیت هم رسید.

در این بازی مبارزه‌ای باید کنترل یکی از شخصیت‌ها را به دست گرفته و مبارزات نفسگیری را با دیگران داشته باشید. تیم سازنده نیز تا این جا پشتیبانی خوبی از بازی داشته است و هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی متنوعی را برای آن در دسترس قرار می‌دهد. قابل ذکر است که دو استودیوی آرک سیستم ورکس (Arc System Works) و بندای نامکو به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی Dragon Ball FighterZ را به عهده داشته‌اند.

طبق اعلام بندای نامکو، بسته الحاقی جدید Dragon Ball FighterZ حاوی شخصیتی به نام Master Roshi در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ (۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی) در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *