تریلری از شخصیت Okiku در بازی One Piece: Pirate Warriors 4 منتشر شد

پاورتل/ استودیوی بندای نامکو (Bandai Namco) که در گذشته به معرفی شخصیت جدید بازی One Piece: Pirate Warriors 4 پرداخته بود، امروز ویدئویی از آن را در دسترس قرار داد که می‌تواند برای طرفداران جالب توجه باشد.

بازی‌بازان زیادی با سری هیجان انگیز و ژاپنی One Piece: Pirate Warriors آشنایی داشته و آن را برروی پلتفرم‌های خود تجربه کرده‌اند. چهارمین نسخه از این سری اوایل امسال برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت و خیلی زود هواداران زیادی پیدا کرد. مانند دیگر آثار در سبک مبارزه‌ای، در این عنوان نیز باید کنترل کاراککتر دلخواهتان را به دست گرفته و با سیل عظیمی از دشمنان مبارزات نفسگیری داشته باشید. یکی از دلایل جذابیت بازی تا این جا، انتشار به‌روزرسانی‌های و بسته‌های الحاقی فراوان حاوی شخصیت‌های گوناگون و با فنون مختلف بوده است. قابل ذکر است که دو شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) و بندای نامکو به ترتیب وظیفه‌ی توسعه و نشر بازی ذکر شده را به عهده داشته‌اند.

شخصیت Okiku چندی پیش برای بازی One Piece: Pirate Warriors 4 معرفی شد که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید. حال امروز ویدئویی از نحوه‌ی مبارزات وی در دسترس قرار گرفته است تا هواداران تصمیم گیری بهتری برای پاورتلش داشته باشند. این شخصیت قرار است زمستان امسال در کنار دو کاراکتر دیگر یعنی Kozuki Oden و Kin’emon و در قابل یک بسته الحاقی به نام Wano Country Pack ببه بازی اضافه شود.

Okiku دختری ماهر و مبارزه‌طلب است که در شهری به نام Okobore بزرگ شد که گوشه‌ای از کشور بزرگ و خیالی Wano به حساب می‌آید. او مبارزه با شمشیر را به خوبی آموخت و اکنون بهتر از هر شخص دیگری قادر است تا از انواع شمشیرها بهره ببرد. حال او مانند دیگر کاراکترها سفر خود را آغاز کرده و به میدان نبرد آمده است تا حق خود را از سایر افراد قدرتمند بگیرد. مهم‌ترین ویژگی Okiku، سرعت وی است و بازی‌بازان این قضیه را به خصوص در مبارزات به خوبی حس می‌کنند. او همچنین از مهارتی برخوردار است که دشمنان را به یخ تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *