تریلر جدید بازی Outriders قابلیت Ultrawide را نمایش می‌دهد

پاورتل/ استودیوی پیپل کن فلای (People Can Fly) به تازگی تریلر جدیدی از عنوان Outriders را منتشر کرده که در آن قابلیت Ultrawide نمایش داده شده است.

بازی Outriders عنوانی در سبک تیراندازی نقش آفرینی از دید سوم شخص به شمار می‌رود. داستان این بازی درباره‌ی گروهی سه نفره‌ است که به دنبال یک سیگنال مرموز هستند. این عنوان که دنیایی تاریک و بی‌رحم را به تصویر می‌کشد، از قابلیت Co-Op بهره می‌برد و نحوه‌ی پیاده‌سازی این ویژگی با بازی‌های Destiny و Borderlands شباهت زیادی دارد؛ به این معنی که شما می‌توانید هر زمان که خواستید، وارد بازی یکی از دوستان خود شده یا آن‌ها را به بازی خود دعوت کنید. البته طبق توضیحات کارگردان Outriders، این عنوان دارای داستان قدرت‌مندی است که می‌توانید آن‌ را تنهایی و یا به همراه دو نفر دیگر تجربه کنید.

همان‌طور که می‌دانید، حالت Ultrawide به طور ویژه برای مانیتورهای Ultrawide مناسب است. تریلر جدید Outriders این قابلیت را در این بازی نمایش می‌دهد که در آن شاهد مناظر و محیط‌های بزرگ هستیم. در صورت داشتن یک رایانه‌ی شخصی مناسب و قدرت‌مند، می‌توانید از این قابلیت برای نمایش محیط‌های زیبای استفاده کنید.

پیپل کن فلای در ساخت عناوین تیراندازی سابقه‌ی بسیار خوبی دارد و انتظار می‌رود بازی Outriders نیز یک اثر سرگرم‌کننده باشد. قرار است نسخه‌ی دموی بازی Outriders به صورت رایگان در تاریخ ۷ اسفند سال جاری (۲۵ فوریه ۲۰۲۱) عرضه شود.

بازی در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ (۱ آوریل ۲۰۲۱) بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *