تریلر فنی جدید Crysis Remastered با نمایش بهبود عظیم گرافیکی

سخت افزار/ تریلر فنی جدید Crysis Remastered نشانگر این است که این عنوان مورد انتظار در نسخه جدید تا چه اندازه کیفیت بالاتری نسبت به نسخه اصلی بازی دارد. مدت زیادی از تائید ساخت کرایسیس ریمسترد توسط استودیو کرای‌تک می‌گذرد و این استودیوی قدرتمند حالا برای افزایش هیجان در میان طرفداران، نماهای بیشتری را از این بازی در اختیار آنها قرار می‌دهد. صحبت از کرایسیس که به میان می‌آید، بدون شک اولین چیزی که در ذهن گیمرها خطور می‌کند کیفیت گرافیکی فوق‌العاده بالای آن است که در هر قسمت از این فرنچایز، نیاز به سخت افزارهای قدرتمند برای اجرا در سطوح گرافیکی بالا بود. حالا همه به دنبال پاسخ این سوال هستند که نسخه ریمسترد بازی که طبیعتا گرافیک بالاتری نسبت به نسخه اولیه خواهد داشت، قرار است چه بلایی بر سر دستگاه‌های گیمینگ بیاورد؟

تریلر فنی جدید این بازی پیشرفت‌های گرافیکی در نسخه ریمسترد را به خوبی به نمایش می‌گذارد و تفاوت‌ها را با نسخه اولیه بازی که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد به معرض نمایش می‌گذارد. از جمله مهم‌ترین پیشرفت‌های گرافیکی در Crysis Remastered می‌توان به بافت‌های بسیار باکیفیت در محیط بازی با رزولوشن حداکثر ۸K و پشتیبانی از Ray Tracing و موارد دیگر اشاره کرد.

تریلر فنی جدید Crysis Remastered و اعلام زمان انتشار بازی
محیط بازی در نسخه ریمسترد بسیار طبیعی‌تر شده است. رنگ‌ها به واقعیت نزدیک‌تر و چشم نوازتر شده اند و عمق اشیا در محیط بازی ملموس‌تر از گذشته است. به لطف وجود فناوری Ray Tracing، نورپردازی محیط بازی بسیار طبیعی و خیره کننده شده است و تابش نور به طور مثال از لای شاخ و برگ درختان و پرتو نور در محیط‌های تاریک به شکلی زیبا صورت می‌گیرد. ترکیب این موارد باعث شده گرافیک بصری بازی در مقایسه با نسخه اصلی به مراتب بالاتر باشد.

همچنین کرای‌تک همزمان با انتشار این تریلر، زمان عرضه بازی را نیز اعلام کرده است. بر این اساس کرایسیس ریمسترد در تاریخ ۱۸ سپتامبر برابر با ۲۸ شهریور از طریق اپیک گیمز برای کامپیوترهای شخصی و پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس به صورت جهانی منتشر خواهد شد. کرای‌تک اشاره‌ای به انحصاری بودن این عنوان برای فروشگاه خاصی نکرده بنابراین انتظار می‌رود در آینده این عنوان در پلتفرم استیم نیز در دسترس قرار گیرد.

کرایسیس ریمسترد در ابتدا بنا بود در ماه جولای منتشر شود اما انتشار این عنوان برای تمامی پلتفرم‌ها جز نینتندو سوئیچ به تعویق افتاد چرا که بازخورد کاربران نسبت به اسکرین شات‌ها و تریلر لو رفته بازی اصلا مساعد نبود و به کیفیت گرافیکی بازی اعتراضات بسیاری شد. اما با انتشار تریلر فنی جدید بازی، کرای‌تک مشکلات را اصلاح کرده و به نظر باید خود را برای تجربه یک عنوان گرافیکی کم نظیر دیگر آماده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *