تصاویررندرهای رسمی آنر V40 منتشر شد

پاورتل/ گوشی های سری آنر وی ۴۰ – Honor V40 در آستانه رونمایی قرار دارند. به همین مناسبت، رندرهای رسمی آنر V40 در یک فروشگاه آنلاین چینی منتشر شده است.

فروشگاه Suning چین علاوه بر انتشار رندرهای رسمی آنر V40 امکان ثبت سفارش خرید را نیز فراهم کرده است. این تصاویر، از وجود حفره‌ی کپسولی شکل در سمت چپ نمایشگر خبر می‌دهند. همچنین می‌بینیم که لبه‌های صفحه نمایش، انحنا دارد.

در پشت گوشی اما یک ماژول دوربین مستطیل شکل تعبیه شده که علاوه بر سه دوربین، از یک سنسور فوکوس خودکار لیزری و فلاش LED هم میزبانی می‌کند.

ظاهرا آنر وی ۴۰ رنگ‌بندی متنوعی دارد؛ کمااینکه تصاویر زیر نشان می‌دهند. هر چه که در رندرها دیده بودیم، این عکس‌های واقعی نیز تایید می‌کنند. 

مشخصات غیر رسمی آنر V40
تا جایی که می‌دانیم، این گوشی یک صفحه نمایش آمولد ۶.۷۲ اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس ۳۰۰ هرتز خواهد داشت. احتمالا هم از تراشه دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مدیاتک قدرت خواهد گرفت.

مشخصات اپتیک آن شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور فوکوس خودکار لیزری در پشت می‌شود. برای ثبت تصاویر سلفی هم دوربین‌های ۳۲ و ۱۶ مگاپیکسلی در اختیار کاربران خواهد بود.

انتظار می‌رود آنر وی ۴۰ یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ کابلی ۶۶ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات داشته باشد. در نهایت باید به وجود حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای اشاره کنیم. درباره قیمت آن هم مبلغی در حدود ۶۱۷ دلار (۳۹۹۹ یوان) پیش‌بینی می‌شود.

قرار است آنر گوشی های جدید خود را با چهار روز تاخیر، در تاریخ ۳ بهمن (۲۲ ژانویه) معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *