تصاویر جدید Bright Memory: Infinite محیط‌های چشم‌نواز بازی را نشان می‌دهد

پاورتل/ استودیوی FYQD تصاویر جدیدی از بازی Bright Memory: Infinite را منتشر کرده‌ است که قسمتی از محیط‌ و اسلحه‌های بازی را نشان می‌دهد.
   
در اولین رویداد ایکس‌ باکس که در اردیبهشت امسال برگزار شد، شاهد رونمایی از بازی‌های متنوع و زیادی بودیم که یکی از این بازی‌ها، بازی Bright Memory: Infinite بود. Bright Memory: Episode 1 اولین قسمت این بازی بود که طبق گزارش‌ها تنها توسط یک نفر ساخته شده بود. Bright Memory: Infinite که قسمت دوم این بازی است، یک بازی اکشن اول شخص تیراندازی و هک اند اسلش است که از نظر طراحی بصری بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد.

حال در جریان آخرین اخبار بازی، توییتر رسمی این استودیو چهار تصویر جدید از این بازی را منتشر کرده است که این تصاویر برخی از دشمنان، اسلحه‌ها و محیط‌های چشم‌نواز بازی را نشان می‌دهند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از Bright Memory: Infinite مشاهده کنید:

بازی Bright Memory: Infinite در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. بازی اصلی یعنی Bright Memory هم‌اکنون برای کاربران پی ‌سی ازطریق استیم در دسترس است و از تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *