تصاویر واقعی از گوشی شیائومی 12 اولترا منتشر شد

یک اکانت توییتری تصاویری واقعی از گوشی شیائومی ۱۲ اولترا منتشر کرده است. این تصاویر که پیش‌بینی‌های قبلی را تایید می‌کنند، یک گوشی زیبا را به نمایش می‌گذارند.

گوشی Xiaomi 12 Ultra به زودی با طراحی زیبا و با تاکید روی دوربین معرفی خواهد شد. این گوشی اولین محصول شیائومی در همکاری با لایکا به شمار می‌آید و لوگوی این برند نیز روی آن حک شده است.

بر اساس شایعات، گوشی Xiaomi 12 Ultra یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد که به لرزش‌گیر نوری نیز مجهز شده است. 

در کنار این دوربین اصلی، یک لنز تله فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده است. این گوشی همچنین به تراشه  Snapdragon 8 Plus Gen 1 مجهز شده و یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی دارد.

تامین انرژی گوشی Xiaomi 12 Ultra بر عهده باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گذاشته شده که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌نماید. 

بر اساس اطلاعات قبلی، می‌دانیم که شیائومی ۱۲ اولترا به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است. 

در کنار این گوشی، شیائومی به احتمال زیاد از Xiaomi 12s و Xiaomi 12s Pro نیز رونمایی خواهد کرد که آن‌ها هم از خصوصیات پرچم‌دار برخوردار خواهند بود. 

برخی از افشاگران اعتقاد دارند که شیائومی پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی را برای Xiaomi 12 Ultra در نظر نگرفته و فناوری شارژ سریع آن به ۶۷ وات محدود شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *