تصاویر گوشی ریلمی ریس در TENAA منتشر شد

پاورتل/ چندی پیش خبرهایی مبنی بر معرفی Realme Race منتشر شد. حال امروز نیز تصاویر گوشی ریلمی ریس در TENAA منتشر شده است.

همین چند ماه پیش بود که گزارشی در مورد گوشی پرچمدار آینده ریلمی با اسنپدراگون ۸۸۸ منتشر شد. این گوشی که با نام Race معرفی خواهد شد، اولین دستگاه در سری محصولات جدید این کمپانی خواهد بود. امروز نیز تصاویر رسمی گوشی ریلمی ریس توسط TENAA منتشر شد. 

این دستگاه دارای شماره مدل RMX2202 خواهد بود. طبق تصاویر منتشر شده، یک نمایشگر با سوراخی در بالای آن برای دوربین جلو و یک دوربین سه گانه در پشت دستگاه به چشم می‌خورد. شایعات قبلی خبر از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار لنز تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی می‌دهد. این تصاویر منتشر شده، شایعات قبلی را تایید می‌کنند. در پشت دستگاه، این بار به جای برند GT  نام تجاری “Dare to leap” قرار گرفته است. 

انتظار می‌رود ریلمی ریس با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. همچنین Realme UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ نیز بر روی آن قرار خواهد گرفت. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و یک نمایشگر با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز نیز بر روی این دستگاه تعبیه خواهد شد. ممکن است این گوشی اولین گوشی از این برند باشد که با شارژر ۱۲۵ واتی معرفی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *