تصویر رندر شده گوشی هوشمند LG K52 منتشر شد

جی اس ام/ اسمارت فون جدید کمپانی LG در تصویر رندر شده‌ای مشاهده شده است.
ماه گذشته، شاهد رونمایی از گوشی هوشمند K31 ال جی بودیم و ظاهرا به زودی، باید انتظار اضافه شدن مدل دیگری به سری K باشیم که بر اساس پیش بینی‌ها، با نام K52 شناخته خواهد شد. تصویر رندر شده این محصول، امروز در رسانه‌های خبری منتشر شد.

ایوان بلس که شخصی معروف در حوزه افشا سازی اسرار شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آید، این تصویر را با نام LG K52 منتشر کرده که در آن، محصولی با نمایشگر مجهز به حفره دایره ای شکل Punch hole دیده می‌شود. در پشت بدنه، چهار لنز مختلف که در محفظه‌ای مستطیل شکل (مانند سری S20 و نوت ۲۰ سامسونگ) قرار گرفته‌اند، دیده می‌شود و در کناره آن، دکمه پاور قرار گرفته و ظاهرا میزبان سنسور اثر انگشت نیز خواهد بود.

در حال حاضر، تنها دو رنگ آبی و سفید از گوشی هوشمند کا ۲ ال جی رویت شده و ممکن است که در نهایت، این محصول میزبان رنگ‌های دیگری نیز باشد.

مشخصات فنی محصول جدید ال جی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. اما اخیرا محصولی با کد نام LM-K520EMW که بر اساس باور بسیاری از تحلیل گران همان اسمارت فون K52 ال جی است، موفق به دریافت گواهی GCF شده است. همچنین چنین گجتی در روزهای اخیر موفق به دریافت گاهی WiFi Alliance شده و در لیست وب سایت FCC قرار گرفته است.

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، هیچ گونه اطلاعاتی در مورد سخت افزار این محصول در این لیست دیده نمی شود. تا به این لحظه، تنها اطلاعات یاد شده در مورد گوشی هوشمند K52 ال جی در دنیای تکنولوژی و رسانه‌های خبری منتشر شده است. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر، باید اندکی منتظر بمانیم و چه بسا در این دوران انتظار ما، رویدادی به صورت آنلاین برگزار شده و محصول مورد نظر به دنیای تکنولوژی معرفی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *