تعداد اپ‌های اختصاصی اپل ویژن پرو به بیش از 1000 عدد رسید

مدیر ارشد بازاریابی اپل اعلام کرد که حالا بیش از ۱۰۰۰ اپ اختصاصی برای هدست ویژن پرو وجود دارد.

اپل پیش‌تر اعلام کرده بود که در زمان عرضه هدست ویژن پرو، این دستگاه بیش از ۶۰۰ اپلیکیشن بومی خواهد داشت. حالا مدیر ارشد بازاریابی این شرکت گفته است که تعداد اپ‌های اختصاصی ویژن پرو به بیش از ۱۰۰۰ عدد رسیده است.

«گرگ جازویاک»، مدیر ارشد بازاریابی اپل در پستی در شبکه اجتماعی ایکس ضمن قدردانی از توسعه‌دهندگان گفت تعداد اپ‌هایی که به‌صورت اختصاصی برای ویژن پرو ساخته شده‌اند به بیش از ۱۰۰۰ عدد رسیده است و همچنین اکنون بالغ بر ۱.۵ میلیون اپ سازگار با visionOS وجود دارد.

او ابراز امیدواری کرد که در آینده توسعه‌دهندگان بیشتری از فرصت‌هایی که ویژن پرو ارائه می‌کند، استفاده کنند. با توجه به این که کاربردهای این هدست به اپ‌های آن وابسته است، اپل مطمئناً از توسعه‌دهندگان برای تولید اپ‌های مخصوص این دستگاه استقبال می‌کند.

اگرچه ویژن پرو می‌تواند بسیاری از اپ‌های آیپد را اجرا کند، اما تجربه استفاده از برنامه‌هایی که به‌صورت اختصاصی برای سیستم عامل visionOS توسعه داده شده باشند، متفاوت است.

این مسئله یکی از دلایلی است که فعلاً برخی از علاقه‌مندان به ویژن پرو را از خرید این دستگاه منصرف کرده است. آن‌ها باور دارند باید مدت بیشتری صبر کرد تا تعداد اپ‌های حاضر برای این دستگاه افزایش یابد.

از آن‌جایی که اپل به‌خاطر سیاست‌های خود در اپ استور با شماری از توسعه‌دهندگان، به‌خصوص توسعه‌دهندگان بزرگ، دچار درگیری شده است، باید منتظر باشیم تا ببینیم روند توسعه اپ‌ها برای این دستگاه چگونه پیش می‌رود. برای مثال، یوتوب و اسپاتیفای در ابتدا گفته بودند که برنامه‌ای برای تولید اپ اختصاصی ویژن پرو ندارند، اما یوتوب بعداً نظر خود را تغییر داد و گفت برای این دستگاه اپلیکیشن می‌سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *