تلویزیون شیائومی Mi TV LUX OLED رسما معرفی شد

پاورتل/ ماه گذشته، شیائومی اولین تلویزیون هوشمند OLED خود با نام Mi TV LUX 65 ”OLED (با نام سری مستر) را در چین معرفی کرد. تلویزیون شیائومی Mi TV LUX OLED رسما معرفی شده است.

تلویزیون شیائومی Mi TV LUX OLED
امروز، برای گرامیداشت ۱۰مین سالگرد شرکت ، Mi 10 Ultra و Redmi K30 Ultra را معرفی کردند. در کنار آنها ، از تلویزیون شفاف Mi TV LUX OLED نیز به عنوان اولین تلویزیون شفاف تولید جهانی با قیمت ۴۹۹۹۹ یوان (۷،۱۹۵ دلار) رونمایی کرد. از ۱۶ آگوست برای خرید در کشور اصلی این برند در دسترس خواهد بود.

تلویزیون Mi TV که به تازگی معرفی شده است ، پنل OLED شفاف ۵۵ اینچی را دارد که اندازه آن تنها ۵.۷ میلی متر ضخامت دارد ، مانند مدل قبلی در سری LUX ، به نظر می رسد از پنل ال جی نیز استفاده شده است. برای کسانی که ناگاه هستند ، ال جی یک تلویزیون مشابه با نام LG Transparent OLED Signage 55EW5F-A با قیمت ۲۵،۵۲۰ دلار را ارائه می دهد.

شیائومی ادعا می کند تلویزیون جدید Mi Mi حق بیمه خود را برای ارائه نسبت کنتراست استاتیک ۱۵۰۰۰۰:۱ ، نسبت کنتراست پویا بی نهایت و مشکی عمیق ارائه می دهد. گفته می شود ، پانل ۱۰ بیتی FHD یا (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) از ۹۳ درصد از رنگ های DCI-P3 ، ۱.۰۷ میلیارد رنگ ، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و فناوری MEMC پشتیبانی می کند.

علاوه بر این ، تلویزیون از چیپست MediaTek 9650 ساخته شده و از بیش از ۲۰ الگوریتم بهینه سازی بهره می برد. برای نرم افزار ، MIUI تازه منتشر شده برای TV 3.0 را اجرا می کند.

ویژگی های دیگر تلویزیون Mi Mi جدید شامل Dolby Atmos ، AOD (نمایشگر همیشه روشن) و یک پایه گرد است که بردها و درگاه های I / O لازم را در خود جای داده است.

نظر شما درباره آن چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *