تهیه کننده Final Fantasy 16 از دلایل سکوت توسعه دهندگان بازی می گوید

پاورتل/ در مصاحبه اخیر آقای نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshoda) تهیه‌ کننده عنوان Final Fantasy 16، ایشان دلایل سکوت سازندگان در انتشار اطلاعات و اخبار پیرامون بازی را شرح دادند.

از زمان معرفی نسخه بعدی عنوان نقش آفرینی اسکوئر انیکس (Square Enix) تا به اکنون اطلاعات کمی از این عنوان در حال ساخت منتشر شده است که طبق گفته‌ های تهیه کننده این عنوان، به نظر می‌رسد سازندگان دلایل خوبی برای سکوت خود دارند.

در مصاحبه اخیر واشنگتن پست با تهیه کننده Final Fantasy 16 آقای نائوکی یوشیدا، ایشان اعلام کردند که تیم سازنده نمی‌خواهد در مرحله فعلی توسعه بازی، با منتشر کردن اطلاعات ناقص و نسنجیده انتظارات طرفداران از بازی را بالا ببرد و آن‌ها ترجیح می‌دهند بازی را آنچه که واقعا خواهد بود به طرفداران معرفی کنند.

آقای یوشیدا در این خصوص گفتند:

در حال حاضر هر فرد ایده و تصورات مختلفی در خصوص اینکه Final Fantasy بعدی چگونه باید باشد، دارد. مطمئنا درج اطلاعات نسنجیده و ناقص ریسک بالایی ها خواهد داشت. کافی هست تنها یک سری اطلاعات به بیرون درز کند تا بلافاصله در شبکه های اجتماعی دست به دست شود که در نهایت باعث می‌شود انتظارات مردم بر اساس آن بنا شود. بخاطر همین امیدواریم که در آینده بتوانیم به نحو احسن آنچه طرفداران باید انتظارش را داشته باشند را بازگو کنیم.
عنوان Final Fantasy 16 هم‌اکنون به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ۵ در حال توسعه می‌باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *