توئیتر نمایش آزمایشی تبلیغات در بخش گفتوگوها را آغاز کرد که برای کاربران میتواند آزار دهنده باشد.
احتمالا شما هم با این موضوع موافق هستید که خوراک خبری توئیتر پر از آگهی است. اما بهنظر میرسد این میزان تبلیغات برای شبکهی اجتماعی مورد اشاره کافی نیست، زیرا نمایش آگهی در وسط مکالمات را آغاز کرده است.
به گزارش ورج، بروس فالک، مدیر درآمدزایی محصولات توئیتر اعلام کرده که قالب تبلیغاتی جدید در اندروید و آیاواس درحال آزمایش است و اگر شما هم در این مرحلهی آزمایشی باشید، پس از اولین، سومین یا هشتمین پاسخ داده شده به توئیتها، آگهیهای جدید را مشاهده خواهید کرد.
کارکرد تبلیغ درون مکالمهای دقیقا همانطور است که انتظار دارید و بهنظر میرسد بیشتر کاربران طرفدار آن نیستند. این تغییر باعث میشود تا هنگام مرور تعداد زیاد پاسخهای ثبتشده برای هر توئیت، علاوه بر جعل کنندههای هویت، و ترولها با تبلیغات هم مواجه شویم و بههمین دلیل کاربزان حس خوبی از این وضعیت نخواهند داشت.
-
کیف رودوشی زنانه چرم مشهد مدل S0769-083
خرید محصول -
مسواک ریجوی مدل Recolor با برس متوسط
خرید محصول -
گوشواره طلا ۱۸ عیار زنانه تاج مدل G542W
۶,۲۵۷,۵۷۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
کلاه نوزادی کد A14 مجموعه ۴ عددی
اطلاعات بیشتر -
توپ تنیس اکولوس مدل ۸۳۸ بسته ۳ عددی
خرید محصول -
مایو زنانه مدل colorful دامن دار آستر دار کاپدار
۴۹۹,۵۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
عینک آفتابی امریکن اوپتیکال مدل ORIGINAL PILOT pi
خرید محصول -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل TG-605
خرید محصول
خوشبختانه این آگهیهای جدید هنوز برای همهی کاربران در دسترس قرار نگرفته است. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا توئیتر این نوع تبلیغات را برای همهی کاربران فعال خواهد کرد یا خیر.
نظر شما در این مورد چیست؟