توئیتر نمایش آزمایشی تبلیغات در بخش گفتوگوها را آغاز کرد که برای کاربران میتواند آزار دهنده باشد.
احتمالا شما هم با این موضوع موافق هستید که خوراک خبری توئیتر پر از آگهی است. اما بهنظر میرسد این میزان تبلیغات برای شبکهی اجتماعی مورد اشاره کافی نیست، زیرا نمایش آگهی در وسط مکالمات را آغاز کرده است.
به گزارش ورج، بروس فالک، مدیر درآمدزایی محصولات توئیتر اعلام کرده که قالب تبلیغاتی جدید در اندروید و آیاواس درحال آزمایش است و اگر شما هم در این مرحلهی آزمایشی باشید، پس از اولین، سومین یا هشتمین پاسخ داده شده به توئیتها، آگهیهای جدید را مشاهده خواهید کرد.
کارکرد تبلیغ درون مکالمهای دقیقا همانطور است که انتظار دارید و بهنظر میرسد بیشتر کاربران طرفدار آن نیستند. این تغییر باعث میشود تا هنگام مرور تعداد زیاد پاسخهای ثبتشده برای هر توئیت، علاوه بر جعل کنندههای هویت، و ترولها با تبلیغات هم مواجه شویم و بههمین دلیل کاربزان حس خوبی از این وضعیت نخواهند داشت.
-
پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل sa50
خرید محصول -
لپ تاپ ۱۲.۵ اینچی لنوو مدل ThinkPad X270
خرید محصول -
هدفون بی سیم مدل i9S-TWS
خرید محصول -
ست تی شرت و شلوارک پسرانه خرس کوچولو مدل ۲۰۱۱۱۹۰-۴۳
خرید محصول -
لپ تاپ ۱۷ اینچی اچ پی مدل ZBook 17 G5 Mobile Workstation – O
خرید محصول -
لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل PRO SYS
خرید محصول -
لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل R565EP-BQ459
۳۶,۷۷۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها -
محافظ صفحه نمایش مدل AW40 GUG 01to مناسب برای اپل واچ ۴۰ میلی متری
خرید محصول
خوشبختانه این آگهیهای جدید هنوز برای همهی کاربران در دسترس قرار نگرفته است. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا توئیتر این نوع تبلیغات را برای همهی کاربران فعال خواهد کرد یا خیر.
نظر شما در این مورد چیست؟