تولید ماسک باتری خور با قابلیت تصفیه هوا توسط ال‌جی

جی اس ام/ ال‌جی امروز از محصولی پرده برداشت که ماسکی هوشمند با سنسورها و فیلترهای مختلف است. این دستگاه قرار است در نمایشگاه IFA برلین به نمایش گذاشته شود.
نمایشگاه IFA 2020 در شرایطی از روز ۱۳ شهریور آغاز می‌شود که ویروس کرونا همچنان سراسر دنیا را درگیر کرده است. خیلی از شرکت‌ها تایید کرده‌اند که در این نمایشگر حضور پیدا می‌کنند و ال‌جی هم یکی از شرکت‌کننده‌های IFA امسال خواهد بود که با حداقل یک محصول ویژه به برلین می‌رود.

این کمپانی کره‌ای امروز اعلام کرد که در IFA 2020 از ماسک الکترونیکی خاصی رونمایی خواهد کرد. اسم این ماسک LG PuriCare Wearable Air Purifier است و قابلیت‌های زیادی دارد. این ماسک دو فیلتر H13 HEPA دارد که مشابه فیلترهای مورد استفاده در محصولات تهویه هوای خانگی ال‌جی است. این محصول با برخورداری از دو فن و سنسورهای تنفسی به کاربر کمک می‌کند تا هوای پاکیزه و فیلترشده دریافت کند.

سنسورهای ماسک هوشمند ال‌جی قادر به شناسایی چرخه‌های تنفسی و حجم دم و بازدم کاربر است و متناسب با آن سرعت فن‌های خود را تنظیم می‌کند. فن‌ها به‌صورت خودکار به دریافت هوا کمک کرده و در هنگام بازدم سرعت خود را کم می‌کنند تا فرآیند تنفس راحت‌تر انجام شود.

ال‌جی مدعی است که محصول آن‌ها به‌خوبی به صورت کاربر می‌چسبد تا نشت هوا از اطراف بینی و چانه را به حداقل برساند. ماسک PuriCare یک باتری ۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که در حالت عملکرد آرام تا هشت ساعت و در حالت عملکرد بالا تا دو ساعت پاسخگوی شما خواهد بود.

این شرکت همچنین کیسی را برای ماسک خود تولید کرده که نور UV-LED دارد و به از بین بردن جرم‌ها، شارژ ماسک و ارسال نوتیفیکیشن به اپلیکیشن موبایل این دستگاه در اندروید و iOS کمک می‌کند. اپلیکیشن این ماسک به اطلاع کاربر می‌رساند که فیلتر ماسک چه زمانی باید تعویض شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *