پاورتل/ توییتر در حال آزمایش اعلان جدیدی است که به کاربر میگوید چه زمانی اکانتش تعلیق یا قفل شده و یا به خاطر نقض قوانین این شبکه اجتماعی در حالت فقط خواندنی قرار گرفته است. این اعلان بهصورت بنری در بالای فید کاربر به نمایش درمیآید.
توییتر امروز در پستی اعلام کرد که به منظور ارائه اطلاعات بیشتر به کاربران درباره وضعیت اکانت آنها در حال آزمایش روش جدیدی است تا از داخل خود اکانت جزئیات لازم را به اطلاع کاربر برساند. اعلان جدید این شبکه اجتماعی که در حال حاضر برای درصد کوچکی از کاربران اپهای اندروید، iOS و نسخه وب این پلتفرم فعال شده، در صورت تعلیق یا قفل شدن اکانت اطلاعات لازم را به اطلاع کاربر میرساند.
سخنگوی توییتر میگوید این شرکت زمانی به فکر نمایش این اعلان افتاد که فهمید عده زیادی از کاربران صرفا در هنگام ارسال توییت یا دنبال کردن بقیه کاربران متوجه شدهاند که اکانتشان محدود شده یا در حالت فقط خواندنی قرار گرفته است.
اعلان جدید توییتر علاوه بر مشخص کردن وضعیت حساب کاربری، اطلاعاتی را درباره قفل یا تعلیق شدن اکانت به افراد ارائه میکند. اگر حساب فرد بهصورت دائمی تعلیق شده باشد، میتواند درخواست تجدیدنظر کند. اگر اکانت قفل شده باشد، در اعلان گفته میشود که اکثر حسابهای کاربری پس از حدود یک هفته دسترسی کامل خود را پس میگیرند.
-

ماشین اصلاح فویلی آ ا گ مدل HR 5625
inf ﷼ خرید محصول -

وازلین وازلین مدل Petroleum حجم ۱۰۰ میلی لیتر
خرید محصول -

کاپشن مردانه پاتن جامه مدل ۱۱۱۰۲۱۰۰۰۳۴۳۵۳۹ شمعی رنگ سرمه ای
۱۰,۸۷۵,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -

جعبه بسته بندی مدل کفش زنانه کد Z4 بسته ۱۰۰ عددی
۸۸۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

مچ بند هوشمند های-تک مدل HI-FT90
۴۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل Ideapad V330 – C
خرید محصول -

کرم آبرسان لورآل مدل Triple Active حجم ۵۰ میلی لیتر
خرید محصول -

دستمال سر و گردن مدل Patterned
خرید محصول
به نظر میرسد که با توجه به برخورد شدیدتر توییتر با حسابهای کاربری حالا نیاز به نمایش این اعلان از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرکت در نیمه دوم ۲۰۲۰ بیش از هر زمان دیگری اقدام به حذف محتواهای نامناسب کرد. توییتر همچنین حالا ابزارهای مدیریتی بیشتر و موثرتری دارد تا بهصورت خودکار با نفرتپراکنی و رفتارهای نادرست برخورد کند.
توییتر فعلا در حال آزمایش گزینههای لایک و دیسلایک در ریپلای توییتهاست تا بهتر بتواند واکنشها را کنترل و مدیریت کند.







