پاورتل/ توییتر کمتر از دو هفته پیش پس از وقفهای چند ساله امکان ثبت درخواست برای دریافت تیک تاییدیه را فعال کرد. ولی شنبه گفته شد که این قابلیت مجددا متوقف میشود. حالا امروز اعلام شده که امکان ثبت درخواست تیک آبی توییتر دوباره در اختیار کاربران قرار گرفته است.
شرکت توییتر امروز با انتشار توییتی در پاسخ به خبر توقف موقت ثبت درخواستها، ضمن عذرخواهی از وقفه پیش آمده اعلام کرد که حالا دوباره میتوانید از این شبکه اجتماعی تیک آبی بگیرید. زمانی که این ویژگی دو هفته پیش فعال شد، توییتر وعده داده بود که پاسخ درخواستها ظرف چند روز به دست کاربران میرسد، ولی هشدار داده بود که بسته به حجم درخواستهای دریافتی این زمان ممکن است بیشتر طول بکشد.
اکنون مشخص نیست که در دور جدید ثبت درخواستها شرایط زمانبندی مشابهی برای دریافت پاسخ در نظر گرفته شده یا دیرتر از قبل به درخواستها جواب داده میشود. این شرکت هنوز به درخواست رسانهها برای پاسخ به این سوال واکنشی نشان نداده است.
-

پیچ ام دی اف مدل ۴×۵۰ بسته ۵۰۰ عددی
۱۷۳,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

دستگاه ضد عفونی کننده دست کد SA002
خرید محصول -

کوله پشتی ورزشی پوما مدل ۰۷۷۱۶۲-۰۶
خرید محصول -

نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا مدل بدون فنر کد ۴۰۶۲-۶۰۱۵ رنگ مشکی
۱,۴۱۹,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -

اتوماتیک راهنما موتور سیکلت رعد نو کد ۰۰۳
اطلاعات بیشتر -

ساعت مچی عقربهای مردانه سیکو مدل SRPF24K1S
خرید محصول -

کوله پشتی سفری نشنال جئوگرافیک مدل N 14222
۵,۵۰۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

مچ بند هوشمند مدل Mi band6
اطلاعات بیشتر
در برنامه تاییدیه جدید توییتر افرادی که میخواهند برای دریافت تیک آبی اقدام کنند باید عضو یکی از شش دستهبندی زیر باشند:
دولتها
شرکتها، برندها و سازمانها
خبرگزاریها و خبرنگاران
حوزه سرگرمی
حوزه ورزش و گیم
فعالان و سایر چهرههای تاثیرگذار
توییتر در چند وقت اخیر در حال توسعه قابلیتهای این شبکه اجتماعی بوده و حالا بهطور همزمان روی ویژگیهای جدیدی از جمله واکنش به توییتها با ایموجی کار میکند. این ویژگی شبیه سازوکاری است که هماکنون در فیسبوک وجود دارد و اجازه میدهد علاوه بر لایک با چند حالت حسی دیگر به توییتها واکنش نشان دهید.
این شبکه اجتماعی همچنین در حال کار روی سه برچسب جدید برای مقابله با نشر اطلاعات غلط است. این برچسبها به کاربران کمک خواهند کرد تا در مواجهه با محتواهای نادرست، اطلاعات بیشتری کسب کنند. توییتر از امروز آزمایش تبلیغات تمام صفحه در بخش فلیت را هم آغاز کرده است.







