توییت ایلان ماسک آرزوی هولدرهای دوج کوین را با عکسی از هری پاتر نشان می‌دهد

پاورتل/ ایلان ماسک (Elon Musk) بزرگ ترین خواسته و آرزوی افرادی که رمزارز دوج کوین را خریداری و هولد کرده اند را با الگویی از هری پاتر (Harry Potter) و حالتی طعنه آمیز به تصویر کشید. روی تصویر مکالمه بین هری پاتر و دامبلدور، رئیس وقت مدرسه جادوگری هاگوارتز دیده می شود و پایین تصویر چارتی که کندل های صعودی سبز رنگ دارد به تصویر کشیده شده است.

توییت ایلان ماسک و آرزوی هولدرهای دوج کوین
عکسی که ایلان ماسک در توییترش منتشر کرده است، اشاره به توضیح دادن جادوی آینه توسط دامبلدور در کتاب “هری پاتر و سنگ جادو” ، اولین رمان جی.کی.رولینگ ( J.K. Rowling ) از سری کتاب های موفق او دارد.

هری در این تصویر ساختگی از دامبلدور می پرسد: پروفسور این آینه چه کاری را انجام می دهد؟ و دامبلدور در جواب میگوید:
این آینه می تواند آرزوی قلبی هر کسی رو به او نشان دهد! هری وقتی به این آینه می رسد و می بیند که همه دوستان و آشنایان نشسته اند و به او نگاه می کنند، سریعا رون (دوست همیشگی اش) را صدا می زند که با او همراه شود و آینه را از نزدیک ببیند.

رون وقتی آینه را می بیند، خودش را در آینه دیده که جام کوییدیچ رو برنده شده است و بین همه دوستان و آشنایان ایستاده و حسابی تحویل گرفته می شود. چیزی که همیشه آرزویش را در سر می پرورانده است.

به نقل از u.today، این آینه آرزوی قلبی هر کسی را به او نشان می دهد. با این حال این آینه نه چیزی را به کسی یاد می دهد و نه حقیقتی را به او نشان می دهد. خیلی ها مدت زیادی از وقت شان را جلوی این آینه تلف کرده اند و مسحور و مجذوب چیزی شده اند که در آینه می دیده اند. تو باید این موضوع را همیشه به یاد داشته باشی که این آینه نمی تواند تو را به سرزمین آرزوهایت ببرد. فقط باعث می شود زندگی خودت را هم فراموش کنی!

این بخشی از دیالوگ دامبلدور به هری است و نکاتی را به او گوشزد می کند تا بتواند از فرصت ها و تهدیدهای زندگی اش به بهترین نحو استفاده کند.

نظر شما درباره توییت ایلان ماسک و نشان دادن آرزوی هولدرهای دوج کوین و رمزارزها چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *