تیزر گوشی هواوی میت X2 از طراحی انعطاف پذیر خبر می دهد

کلیک/ هواوی با انتشار یک پوستر، به طراحی انعطاف پذیر محصول آینده خود، یعنی میت X2 اشاره کرده است. مشخصات این گوشی را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

هواوی به تازگی از یک پوستر جدید رونمایی کرده که به محصول آینده این شرکت، یعنی گوشی هوشمند میت X2 اشاره می کند. این پوستر نشان می دهد که گوشی جدید به یک طراحی انعطاف پذیر و تا شونده به سمت داخل مجهز است.

گوشی هواوی میت X محصول سال ۲۰۱۹ و نسخه تازه شده آن به نام میت XS محصول سال ۲۰۲۰ دارای طراحی تقریبا مشابهی هستند. هر دو دستگاه به یک نمایشگر منفرد و بزرگ مجهز هستند که خاصیت انعطاف پذیری داشته و تا می شود. در هنگام تاشدگی، نمایشگر هر دو دستگاه به سمت خارج است.

دستگاه های گلکسی فولد سامسونگ همگی از یک طراحی تا شونده به سمت داخل برخوردار هستند. به نظر می رسد که هواوی میت X2 نیز از طراحی مشابهی استفاده خواهد کرد. این گوشی در تاریخ ۲۲ فوریه به طور رسمی رونمایی می شود. زمان معرفی میت X2 مصادف با رویداد کنگره جهانی موبایل شانگهای در سال ۲۰۲۱ است، که به زودی برگزار می شود. دستگاه جدید هواوی، ظاهری شبیه به عکس زیر دارد.

با توجه به تصویر، احتمال می رود که گوشی هواوی میت X2 امکان مشاهده صفحه کامل ار طریق نمایشگر داخلی را فراهم می آورد. نمایشگر خارجی می تواند دارای یک برش قرص مانند باشد. شایعات مبنی بر این هستند که میت ایکس ۲ از نمایشگر انعطاف پذیر ۸.۰۱ اینچی متعلق به کمپانی چینی BOE استفاده می کند. گفته می شود که این نمایشگر، وضوح ۲۲۲۰ × ۲۴۸۰ پیکسلی را ارائه می دهد. از طرف دیگر، پنل جلویی احتمالا به یک نمایشگر ۶.۴۵ اینچی با وضوح ۱۱۶۰ × ۲۲۷۰ پیکسل مجهز خواهد بود.

از لحاظ سخت افزاری، چیپست پیشرفته کرین ۹۰۰۰ و باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی در گوشی هوشمند جدید میت ایکس ۲ به کار رفته است. از لحاظ عکس برداری نیز باید گفت که دوربین سلفی، قادر به گرفتن تصاویر با کیفیت ۱۶ مگا پیکسل بوده، که در پنل جلویی تعبیه شده است. سیستم دوربین در پنل پشتی نیز شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، لنز ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ۸ مگاپیکسلی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *