ثبت نام برای پیش خرید پلی استیشن 5 آغاز شد

پاورتل/ سونی با ارسال ایمیلی به کاربران و اعمال تغییراتی در صفحه رسمی کنسول، امکان ثبت‌نام برای پیش خرید کنسول پلی استیشن ۵ را فراهم کرد. 
   
زمان زیادی تا عرضه کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت باقی نمانده و با اینکه هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای آن‌ها مشخص نیست، ولی به احتمال زیاد نهایتا تا چند ماه دیگر شاهد عرضه آن‌ها خواهیم بود. در این راستا اخیرا سونی اقداماتی انجام داده که به‌نظر می‌رسد با توجه به آن‌ها، به‌زودی امکان پیش‌خرید پلی استیشن ۵ فراهم می‌شود. 

شرکت ژاپنی اخیرا تغییراتی در صفحه رسمی کنسول در سایت خودش انجام داده و امکان ثبت‌نام برای پیش‌خرید آن را فراهم کرده است. همچنین ایمیلی به کاربران ارسال شده که از آن‌ها دعوت می‌کند تا در صورت تمایل به خرید پلی استیشن ۵، اقدام به پیش ثبت‌نام کنند. برای این کار هم فقط کافی است آی‌دی فعلی حساب پلی‌استیشن خودتان را وارد کنید تا ثبت‌نام شما کامل شود. البته در نظر داشته باشید که اعلام شده ثبت‌نام، لزوما به این معنی نیست که حتما پیش‌خرید کنسول جدید برای کاربر قطعی خواهد شد و سونی بعدا، به شکل تصادفی از بین افراد ثبت‌نام کرده، تعدادی را پاورتل خواهد کرد تا بتوانند به‌صورت مستقیم کنسول جدید را پیش‌خرید کنند. 

همچنین فعلا خبری از تاریخ عرضه و همینطور قیمت پلی استیشن ۵ ارائه نشده است و برای اطلاعات بیش‌تر در این مورد، باید زمان بیش‌تری را صبر کنیم. با این حال فراهم شدن امکان پیش ثبت‌نام برای پیش‌خرید کنسول، می‌تواند به این معنی باشد که خیلی زود شاهد جزییات بیش‌تری در این رابطه باشیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *