جنس بدنه خانواده گلکسی S22 سامسونگ پلاستیکی‌تر از همیشه خواهد بود!

پاورتل/ ظاهراً سامسونگ روند معکوسی را در پیش گرفته است. به کارگیری متریال با کیفیت مانند شیشه یا سرامیک، می‌تواند تأثیر مفیدی در تجربه کاربری داشته باشد. اما به نظر می‌رسد که این امر، در جنس بدنه خانواده گلکسی S22 سامسونگ کم اهمیت‌تر از قبل باشد. به همین دلیل، حداقل دو عضو با قاب پشتی پلاستیکی در این سری رونمایی می‌شوند!

سری گلکسی اس ٢٢ سامسونگ و استفاده از قاب پشتی پلاستیکی در نسخه پلاس و عادی
شایعات سری گلکسی اس ٢٢ سامسونگ، کم کم در حال درز کردن می‌باشد. به عنوان مثال، چند روز پیش در مورد سایز و اطلاعات نمایشگر گوشی‌های این سری صحبت کرده بودیم.

 

اما یک شایعه بزرگ و اساسی از این سری منتشر شده است. به گفته Android Authority، سامسونگ ممکن است به دنبال استفاده بیشتر از پلاستیک در سری Galaxy S22 خود باشد. طبق گزارش یک خبرگزاری معتبر کره‌ای، سامسونگ از یک فناوری ساخت جدید در ساخت قاب پشتی دو گوشی Galaxy S22 و Galaxy S22 Plus استفاده خواهد کرد. در هر صورت، این شایعه احتمالاً به معنای استفاده از پلاستیک برای ساخت قاب پشتی این دو دستگاه است. به همین ترتیب، تنها نسخه اولترای این سری همچنان دارای قاب پشتی شیشه‌ای خواهد بود. همان طور که مستحضر هستید، در سری گلکسی اس ٢١ تنها نسخه پایه مجهز به قاب پشتی پلاستیکی است. در مقابل، نسخه پلاس و اولترا دارای قاب شیشه‌ای هستند.

با به وقوع پیوستن این شایعه و عدم تغییر در سایز نمایشگر نسخه اولترا، می‌توان گفت که سامسونگ به دنبال برجسته کردن بیشتر این مدل و فروش هرچه بیشتر آن است؛ مانند چیزی که در سری گلکسی نوت ٢٠ دیده بودیم. اما صبر کنید، موضوع همین جا تمام نمی‌شود! شایعه دیگر، می‌گوید که نسخه اولترا آنها دستگاه در این سری است که از پنل مجهز به فناوری LTPO برخوردار است. اتفاقی که بر موضوع بالا تأکید دارد.

جنس بدنه خانواده گلکسی S22 سامسونگ: پلاستیک در برابر شیشه
ما پیش از این، شاهد کاهش قیمت اعضای خانواده گلکسی S21 بودیم. بنابراین، ممکن است با به کارگیری قاب پشتی پلاستیکی و ایجاد چند تغییر، شاهد روند کاهش قیمت گوشی‌های سری Galaxy S باشیم. حرکت به سمت پلاستیک نیز می‌تواند تا حدودی جبران هزینه استفاده از تراشه‌های قدرتمند‌تر با پردازنده گرافیکی AMD باشد. در نتیجه، سامسونگ قصد دارد تا این موضوع را با حذف مواردی مانند قاب شیشه‌ای جبران کند. توجه داشته باشید که این موضوع، همچنان قطعی نیست و هنوز در حد یک شایعه و پیش بینی است. اما احتمال به وقوع پیوستن آن، چندان هم کم نیست.

نظر شما در مورد جنس بدنه خانواده گلکسی S22 سامسونگ در دو نسخه ارزان قیمت‌تر این سری چیست؟ آیا سامسونگ حرکت مثبتی را انجام داده است؟ در صورت به وقوع پیوستن این شایعه، گوشی‌های سری گلکسی اس ٢٢ سامسونگ را خریداری خواهید کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *