حساب کاربری هزاران متقلب در بازی Call of Duty: Warzone مسدود شد

پاورتل/ طبق اعلامیه‌ی شرکت اکتیویژن و استودیوی رِیوِن سافت‌ور، حساب کاربری نیم میلیون بازی‌باز عنوان پر طرفدار Call of Duty: Warzone به دلیل تقلب در بازی مسدود شده و این افراد دیگر قادر به تجربه‌ی این بازی با آن حساب‌های کاربری نخواهند بود.

در واقع، روز گذشته بود که اخبار ضد و نقیضی در مورد مسدود شدن حساب کاربری حدود ۳۰،۰۰۰ نفر در بازی مذکور شنیده می‌شد، اما استودیوی رِیوِن سافت‌ور (Raven) امروز اعلام کرد که این عدد به بیش از ۵۰۰،۰۰۰ حساب کاربری رسیده است تا شاهد سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ی اکتیویژن در قبال این بازی باشیم. البته، این استودیو توضیحاتی در مورد پلتفرم‌های مورد استفاده توسط این افراد و یا دائمی و موقت بودن این مسدودی ارائه نکرد، اما قطعاً با این عمل نشان داد که نسبت به متقلب‌ها و جلوگیری از تخریب تجربه‌ی بازی خود به شدت سخت گیر است.

از طرفی دیگر، طبق معمول هم‌اکنون شرکت اکتیویژن و استودیوی ریون در حال دست و پنجه نرم کردن با تعداد بسیار زیادی از شکایات بازی‌بازان مبنی بر اینکه مسدود شدن حساب آن‌ها بی دلیل بوده است هستند. همچنین، بخش عمده‌ای از این بازی‌بازان مدعی شده‌اند که حساب کاربری آن‌ها در زمان اعمال تقلب هک شده بود و به آن دسترسی نداشتند.

بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone، هم‌اکنون به صورت رایگان در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس باکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *