خبری خوش برای علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های مافیا

پاورتل/ احتمال ساخت بازی Mafia 4 وجود دارد.

اوایل امسال، استودیوی هنگر ۱۳ از پروژه‌ی Mafia Trilogy رونمایی کرد. این مجموعه که شامل نسخه‌ی Definitive Edition عناوین Mafia 2، Mafia 3 و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی نسخه‌ی اول می‌شود، قرار است تمام عناوین این سری محبوب را برروی کنسول‌های فعلی در دسترس قرار دهد. حال به نظر می‌رسد که هنگر ۱۳ (Hangar 13) هنوز هم دوست دارد یک بازی Mafia دیگر را بسازد، اما این استودیو در حال حاضر مشغول کار برروی یک پروژه‌ی معرفی نشده است.

یکی از نمایندگان هنگر ۱۳ در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت SegmentNext در مورد موارد مختلفی از جمله تغییرات اعمال شده برروی Mafia: Definitive Edition و احتمال ساخت یک بازی جدید از مجموعه‌ی Mafia صحبت کرد: «امیدواریم که طرفداران از بازی Mafia: Definitive Edition لذت ببرند. اگر این بازی عملکرد خوبی داشت، ممکن است بتوانیم انرژی خود را به سمت یک نسخه‌ی جدید هدایت کنیم. من می‌دانم که در صورت فراهم شدن موقعیت، تیم ما برای ساخت یک Mafia جدید هیجان زده خواهد شد. اما در حال حاضر، ما مشغول کار برروی یک پروژه‌ی دیگر هستیم. هنوز نمی‌توانم در مورد آن با شما صحبت کنیم اما در این حد بگویم که برای آن هیجان زده‌ایم.»

از طرف دیگر، این توسعه دهنده جزئیات بیشتری را از تغییرات و بهبود‌های اعمال شده در Mafia: Definitive Edition به اشتراک گذاشت: «ما شهر Lost Heaven را از نو ساختیم، موسیقی بازی را دوباره توسط گروه ارکستر ضبط کردیم، تمام دیالوگ‌ها و انیمیشن‌های چهره‌ی بازیگر‌ها دوباره ضبط شده‌اند. ما تعدادی وسیله‌ی نقلیه‌‌ی جدید و یک سیستم مبارزه‌ی تن به تن را اضافه کرده‌ایم. همچنین علاوه بر بهبود‌های مختلف بخش صدا و افزودن یک مدل نورپردازی جدید به موتور بازی، مکانیک‌های اصلی تیراندازی و رانندگی را هم به کلی تغییر داده‌ایم.»

در نهایت نماینده‌ی هنگر ۱۳ اعلام کرد که این استودیو از نتیجه‌ی کار راضی است؛ چراکه‌ آن‌ها تیم توسعه دهنده توانسته است «بدون از دست دادن لحن و اتمسفری که نسخه‌ی اصلی را خاص کرده بود، تجربه‌ی بازی را به‌روز کرده و آن را ارتقا دهند.»

بازی Mafia: Definitive Edition در تاریخ ۴ پاورتل ماه ۱۳۹۹ (۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *