درآمدزایی هنگفت نسخه‌ رایانه‌های شخصی بازی Death Stranding

پاورتل/ شرکت Digital Bros، کمپانی مادر ۵۰۵ گیمز، آخرین گزارش مالی خود منتهی به ۳۱ دسامبر را منتشر کرد. طبق گزارش منتشر شده، بازی Death Stranding بر روی رایانه‌های شخصی تاکنون بیش از ۲۳ میلیون یورو (معادل ۲۷٫۳ میلیون دلار) درآمدزایی کرده است.

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding در جولای ۲۰۲۰ منتشر گردید و ظاهراً تا به حال عملکرد خوبی را از نظر فروش داشته است. در گزارش مالی جدید Digital Bros، این بازی عملکرد بهتری را نسبت به عناوین Control و Ghostrunner کسب کرده است. شرکت ۵۰۵ گیمز اخیراً امتیاز بازی Ghostrunner کرده است و در سال جاری میلادی محتوای بیشتری برای آن منتشر خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید تا این بازی تا انتهای ۲۰۲۱ چه مقدار درآمدزایی می‌کند.

براساس این گزارش، پلتفرم رایانه‌های شخصی ۶۶ درصد از کل درآمد دیجیتالی سال گذشته را برای Digital Bros رقم زده است. این در حالی است که کنسول‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو تنها حدود ۲۸ درصد از این بخش را تشکیل می‌دهند.

گرچه استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) تاکنون عنوان بعدی خود را معرفی نکرده است، اما یوجی شینکاوا (Yoji Shinkawa) در مصاحبه‌ی اخیر خود گفت این بازی احتمالاً در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود. از طرف دیگر نیز لودویگ فورسل، آهنگساز بازی Death Stranding، مدتی پیش جدایی خود را از این استودیو اعلام کرد. وی قرار است از این پس به عنوان آهنگساز مستقل به فعالیت خود ادامه دهد.

بازی Death Stranding در حال حاضر بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *