دموی The Matrix Awakens به زودی از دسترس خارج خواهد شد

The Matrix Awakens، دمویی که برای به نمایش گذاشتن قدرت موتور آنریل ۵ طراحی شده بود، به زودی از دسترس خارج خواهد شد. البته در صورتی که این دمو را پیش از این دانلود کرده‌اید، در آینده باز هم قادر به دریافت آن خواهید بود.

The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience در جریان ماه دسامبر ۲۰۲۱ و در رویداد The Game Awards 2021 معرفی شد تا قدرت خالص موتور جدید اپیک گیمز (Epic Games) را به نمایش بگذارد. اگر تا کنون موفق به امتحان این دمو نشده‌اید، الان شاهد بهترین فرصت برای آن باشد.

وبسایت رسمی The Matrix Awakens به تازگی مشخص کرده که این دمو تنها تا چند روز دیگر در دسترس خواهد بود و پس از نهم جولای از فروشگاه‌های دیجیتالی حذف خواهد شد. آن‌هایی که تا آن موقع این دمو را دانلود کرده باشند قادر به دریافت آن در آینده هم خواهند بود.

دموی The Matrix Awakens در حال حاضر بر روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس است. این دمو توسط اپیک گیمز و استودیوی سازنده‌ی Gears 5 توسعه یافته است. از نظر فنی باید گفت که این دمو با داشتن بیش از ۱۷ هزار وسیله‌ی نقلیه و ۷ هزار ساختمان، هر کدام با میلیون‌ها پولی‌گان، بسیار تحسین برانگیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *