دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ روی Galaxy S23 Ultra استفاده خواهد شد؟

دو هفته پیش بود که باهم دیدیم سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 و ۵٠ مگاپیکسلی ISOCELL GN5 سامسونگ معرفی شدند. خب این معرفی شاید شما را به فکر وادار کند که پرچمدار آتی این شرکت یعنی Galaxy S22 با این دوربین ارایه می شود. آنطور که در خبرها شنیدیم سامسونگ استفاده از این حسگر تصویر را به تعویق می اندازد. امشب می شنویم که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ روی Galaxy S23 Ultra استفاده خواهد شد. البته این ها همه احتمال است و از حالا درباره دستگاهی که در زمستان ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد نمی توان نظر قطعی داد.

سامسونگ Galaxy S23 Ultra و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی
سامسونگ در بخش حسگر تصویر سرمایه گذاری بزرگی کرده است و اولین موج بازده آن را می توان در حسگر تصویر های ۳۲، ۴۸ و ۶۴ مگاپیکسلی دید که در خیل عظیمی از موبایل اقتصادی یافت می شود. سپس دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی که حالا در نسل سوم خود است و حالا دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی. همه ما می دانیم که ابعاد تصویر یا مگاپیکسل لزوما همه چیز نیست اما همزمان هیچ چیز هم نیست!

همانطور که کیفیت عکاسی محاسباتی و فناوری های نوین عکاسی اهمیت دارد، اندازه حسگر تصویر و تعداد پیکسل آن به همراه فناوری های ادغام تصویر هم اهمیت دارند.

امشب در توییتی از ice universe می بینیم که احتمال استفاده از حسگر تصویر ۲۰۰MP در Galaxy S23 Ultra عنوان می شود.

این موضوع اصلا بعید نیست. به خصوص که شاید تا پیش از معرفی این گوشی شاهد نسل جدید حسگر تصویر ISOSELL HP1 هم باشیم. افزایش تعداد پیکسل ها علاوه بر امکان ارایه زوم دیجیتال قوی تر در کنار زوم اپتیکال، امکان کسب کیفیت بهتر عکاسی و فیلم برداری با فناوری ادغام پیکسل ها ارایه می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ روی گلکسی اس ۲۳ اولترا استفاده شود؟ به هر حال سامسونگ در حال توسعه حسگر تصویر ۶۰۰ مگاپیکسلی خود هم هست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *