دیگر نمی‌توان گجت‌های اپلی را روی iOS 14 نگه داشت!

اپل بروزرسانی‌های امنیتی iOS 14 را قطع می‌کند و پشتیبانی از آن را پایان خواهد داد.
امروز براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، مشخص شد که اپل بروزرسانی‌های امنیتی iOS 14 را پایان خواهد داد و پشتیبانی از آن به سرانجام خواهد رسید.

این خبر توسط ArsTechnica و براساس پیامی که اپل برای این وبسایت فناوری فرستاده است، منتشر شده است. این غول فناوری در این پیام گفته است که برنامه این شرکت برای عرضه بروزرسانی‌های امنیتی برای iOS 14 یک فرآیند موقتی بوده است که به زودی به پایان خواهد رسید. در ادامه این غول فناوری اعلام کرد که کاربران چاره‌ای جز بروزرسانی دستگاه خود ندارند تا دستگاه آن‌ها همیشه به روز باشد.

ماه ژوئن سال ۲۰۲۱  اپل اعلام کرد که کاربران آیفون قادر خواهند بود تا بین بروزرسانی iOS 15 و iOS 14 یکی را برگزینند و همچنان از نسخه iOS 14 بهره ببرند. حالا امروز این برنامه اپل به اتمام رسید و به نظر می‌رسد کاربران مجبور خواهند شد تا دستگاه خود را به iOS 15 و iPad OS بروز کنند.


 

در نهایت باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد که بروزرسانی iOS 15.2.1 برای همه کاربران اجباری خواهد بود تا دستگاه‌شان پچ‌های امنیتی آینده را دریافت کنند. همچنین اپل اعلام کرد که تمام دستگاه‌هایی که از iOS 14 بهره می‌برند، می‌توانند به راحتی iOS 15 را دریافت کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *