رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی به زودی رسما معرفی می‌شود

پاورتل/ حدودا ۲ هفته پیش بود که برای شما نوشتیم آپدیت MIUI 12.5 شیائومی، ردمی و پوکو به زودی ارایه خواهد شد. امروز رسما اعلام شد که رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی ۸ دی ۹۹ معرفی می شود. این رابط کاربری پیش از رابط کاربری MIUI 13 ارایه خواهد شد و به نوعی یک نسخه میانی است.

شیائومی تیزر جدیدی را منتشر کرده است. این بار، این تصویر مستقیماً مربوط به شیائومی Mi 11 نیست بلکه تاریخ معرفی رابط کاربری MIUI 12.5 را اعلام می کند.

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، رابط کاربری MIUI 12.5 فردا و حوالی ساعت ۱۵ به وقت تهران معرفی می شود. در این مراسم Xiaomi همچنین Mi 11 و روتر پرچمدار جدید خود را با پشتیبانی از Wi-Fi 6E ارائه می دهد. جالب اینجاست که شیائومی Mi 11 اولین گوشی هوشمند با MIUI 12.5 نخواهد بود. این مدل رابط کاربری MIUI 12 را بر اساس نسخه پایدار اندروید ۱۱ اجرا می کند.

مشخصا انتظار داریم که طی مراسم معرفی، شیائومی نه تنها تمام ویژگی های سیستم عامل جدید را فاش می کند (اول از همه، از نظر طراحی تغییراتی پیش بینی می شود)، بلکه لیستی از مدل های دریافت کننده را نیز منتشر می کند. آنها همچنین در مورد تاریخ عرضه MIUI 12.5 برای دستگاه های خاص به ما اطلاعات خوبی خواهند داد.

توضیحات جدیدی در مورد تاریخ انتشار رابط کاربری MIUI 12.5 وجود دارد که توسط جین فن، مدیر محصولات جدید شیائومی و رئیس روابط عمومی MIUI اعلام شد.

نسخه آزمایشی عمومی MIUI 12.5 از اوایل ژانویه آغاز می شود، در حالی که توسعه دهندگان به سرعت بازخورد کاربر را جمع آوری می کنند و به روزرسانی های میان افزار هفتگی را با اصلاحات و ویژگی های جدید منتشر می کنند. در مورد نسخه جهانی پایدار میان افزار، این نسخه باید حوالی اسفند امسال یا فرودین سال آینده منتشر شود.

به گفته جین فن، رابط کاربری MIUI 12.5 یک نسخه کاملا جدید از رابط کاربری است. وی افزود تیم توسعه MIUI اخیراً دست به تجدید سازمان زده و به طور قابل توجهی قوی تر است.

بر اساس گزارش ها MIUI 12.5 ممکن است حالت جدیدی از همکاری بین تلفن های هوشمند و رایانه ها ایجاد کند، انیمیشن را بیشتر بهبود بخشد و امنیت داده های شخصی را افزایش دهد.

با وجود انتشار MIUI 12.5 این شرکت همچنین قصد دارد رابط کاربری MIUI 13 را سال آینده منتشر کند. که به طور خاص از تلفن های هوشمند دارای صفحه نمایش تاشو پشتیبانی می کند.

شیائومی برای انتشار جدیدترین به روزرسانی برای دستگاه های خود کاملا راغب بوده است. همین حالا بسیاری از دستگاه های واجد شرایط شیائومی دارای به روزرسانی MIUI 12 هستند. در واقع، بسیاری از تلفن های هوشمند آن در حال حاضر MIUI 12 را با اندروید ۱۱ دارند. طبق گزارش اخیر، قبل از ورود رسمی MIUI 13 در سال آینده، رابط کاربری MIUI یک نسخه عمده به روز خواهد کرد. انجمن شیائومی دیروز دستورالعمل های بروزرسانی بتا داخلی نسخه توسعه دهندگان MIUI 12.8 را منتشر کرد.

طبق گفته های این شرکت، نسخه نهایی MIUI 12.5 قبل از ورود MIUI 13 عرضه خواهد شد. این شرکت از طرفداران شیائومی می خواهد که همیشه باور داشته باشند که اتفاق زیبایی در شرف وقوع است. با این حال، تعلیق این به روزرسانی برای چند مدل وجود دارد. گزارش ها ادعا می کنند که به دلیل نیازهای مهندسی پروژه آپدیت Redmi 10X ، Redmi 10X Pro ، Redmi K30 Extreme Commemorative Edition تاخیر خورده است.

نظر شما چیست؟ منتظر رابط کاربری جدید MIUI هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *