راهنمای ارسال استوری در توییتر با استفاده از قابلیت جدید Fleets

پاورتل/ روز گذشته توییتر قابلیت ارسال استوری را برای همه کاربران فعال کرد. قابلیت Fleets به کاربران اجازه می‌دهد توئیت‌هایی را ارسال کنند که پس از ۲۴ ساعت به صورت خودکار حذف می‌شوند. در این مطلب با راهنمای ارسال استوری در توییتر با ما همراه شوید.

در واقع قابلیت Fleets توییتر شبیه استوری در اینستاگرام و اسنپ چت است. توییتر این قابلیت را به شکل عمومی ارائه کرده اما دسترسی همه کاربران به آن چند روز طول می‌کشد.

کاربران سیستم عامل اندروید و iOS می‌توانند با کمک قابلیت جدید استوری‌هایی حاوی متن، عکس،‌گیف، کلیپ‌های ویدیویی کوتاه یا ایموجی ارسال کنند. تنها فالورها و کاربرانی که به صفحه پروفایل کاربری توییتر مراجعه کنند می‌توانند استوری مربوطه را مشاهده کنند.

در قسمت فید توییتر و در منوی کشویی، گزینه Fleets در دسترس کاربران قرار دارد. به راحتی با ضربه زدن روی گزینه مربوطه امکان ارسال استوری در توییتر فراهم شده است.

کاربرانی که از اپلیکیشن توییتر استفاده می‌کنند نیز می‌توانند با دانلود آخرین نسخه برنامه، قابلیت جدید را در اختیار داشته باشند. برای ارسال استوری در اپلیکیشن توییتر به صورت ذیل عمل کنید.

۱- آخرین نسخه اپ توییتر را دانلود کنید.

۲- وارد برنامه شوید و روی آیکون پروفایل ضربه بزنید.

۴- گزینه Share a fleeting thought را پاورتل کنید.

۵- متن، ایموجی، عکس یا ویدیویی مورد نظر را اضافه کرده و درنهایت روی عبارت Fleet ضربه بزنید.

۶- استوری به مدت ۲۴ ساعت فعال خواهد بود و سپس حذف می‌شود.

امکان اشتراک گذاری استوری به صورت توییت هم وجود دارد. در واقع کاربران می‌توانند استوری مربوطه را به عنوان توییت نیز به اشتراک بگذارند. برای این کار به صورت ذیل عمل کنید:

۱- روی عبارت Share کلیک کنید.

۲- سپس Share in Fleet را پاورتل کنید.

۳- می‌‌توانید توضیحات بیشتری اضافه کنید و درنهایت روی Fleet ضربه بزنید.

توییتر اعلام کرده که قصد دارد قابلیت‌های بیشتری از جمله امکان لایو استوری را به Fleets اضافه کند تا کاربران بتوانند از قابلیت‌های بیشتر آن نیز استفاده کنند. کاربران می‌توانند در Fleet نیز همانند اینستاگرام در قسمت دایرکت به استوری به اشتراک گذاشته واکنش نشان دهند.

امکان لایک، ریپلای یا ری‌توییت کردن پست‌های منتشر شده با قابلیت Fleets وجود ندارد و به کاربر این اطمینان را می‌دهد که پست مربوطه به گردش درنخواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *