راک استار به ساخت عناوین داستانی و محتوای تک نفره ادامه خواهد داد

پاورتل/ بازی GTA V در طول این سال‌ها، موفقیت‌ها و سود سرشاری را برای شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) به ارمغان آورده است. بخش آنلاین این بازی همچنان مورد توجه بازی‌بازان قرار دارد و به‌روزرسانی‌های مختلفی برای آن منتشر می‌شود. به اعتقاد بسیاری از بازی‌بازان، فروش بالا و موفقیت چشمگیر GTA Online موجب شد تا این شرکت بر خلاف بازی GTA IV، برای عنوان GTA V بسته‌ی الحاقی داستانی و تک‌نفره منتشر نکند. با این حال، برخی از اعضای کلیدی راک‌استار معتقدند که ساخت عناوین تک‌نفره و محتوای داستانی همچنان برای آن‌ها مهم است.

آقای تارک حامد (Tarek Hamad)، مدیر طراح شاغل در استودیوی راک‌استار نورث (Rockstar North)، در مصاحبه با مجله‌ی GQ توضیح داد که راک‌استار همچنان به ساخت بازی‌ها و محتوای داستانی برای بازی‌بازان ادامه خواهد داد. همچنین آقای اسکات بوچارد (Scott Butchard) از راک‌استار نیز در این خصوص اشاره کرد که در آینده، برخی از محتوا و المان‌های جدید تک‌نفره به GTA Online اضافه خواهد شد.

موفقیت و فروش بی‌نظیر GTA Online همچنان ادامه دارد. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس عرضه شود. نسخه‌های نسل نهمی این بازی دارای محتوای انحصاری خواهند بود.

طبق آخرین آمار منتشر شده، تاکنون در مجموع بیش از ۱۳۵ میلیون نسخه از بازی GTA V به فروش رفته است. مدتی پیش نیز محتوای جدیدی تحت عنوان Cayo Perico Heist، برای بخش آنلاین این بازی منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *